اهدای یک هزار و ۵۴۰ سری جهیزیه به زوج های کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای طرح اهدای یک هزار و ۵۴۰ سری جهیزیه به عنوان یکی از برنامه‌ های سومین سالگرد شهید سلیمانی در استان کرمان خبر داد که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمد علی نظری گفت: این رزمایش از سری برنامه های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم است؛ که به دلیل علاقه وافر ایشان به حضرت زهرا سلام الله علیها در ایام ولادت آن حضرت در حال اجرا است.

وی افزود: در این رزمایش یک هزار و ۵۴۰ سری جهیزیه با کمک نهادهای خدمت رسان از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ،بنیاد علوی و قرارگاه محرومیت زدایی و خدمت رسانی سپاه توزیع می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استانکرمان؛ با اشاره به آغاز این رزمایش از دو روز قبل و همزمان با برگزاری مراسم پیوند فاطمی_ ازدواج آسان در ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها جامعه هدف را افراد تحت پوشش نهادهای خدمت رسان و شناسایی شده از طریق محله ها دانست.

سردار نظری ارزش ریالی این سری از جهیزیه ها را ۵۴۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در سال جاری، این سومین برنامه توزیع جهیزیه است که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha