صف‌ های طولانی سیلندر گاز مایع تنها نتیجه سوءمدیریت است

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه زیبنده نیست مردم همیشه در صف‌ های طولانی بمانند، گفت: با مدیریت و پیش بینی می شد مانع چنین صف‌هایی برای دریافت سیلندرهای گاز مایع شد و این مساله به دلیل سوءمدیریت تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی همچنین نسبت به توزیع نفت و رساندن به موقع به شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این سرمای شدید مردم دچارمشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه زیبنده نیست مردم همیشه در صف‌های طولانی بمانند، افزود: با مدیریت و پیش بینی می شد مانع چنین صف‌ هایی برای دریافت سیلندرهای گاز مایع شد و این مساله به دلیل سوءمدیریت تشکیل می شود.

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: مبلغی بابت برگزاری نمایشگاه پاییزه در جیرفت به عنوان ودیعه از برخی از بازاریان از شهرهای مختلف گرفته شده بود که هنوز با گذشت حدود چند ماه پس داده نشده است.

حجت الاسلام تارم افزود: از اتاق اصناف جیرفت انتظار می رود حامی بازاریان باشد و این تاخیر پذیرفته نیست بنابراین هرچه سریعتر مبالغی که بابت ودیعه دریافت شده بود با خسارت ایجاد شده به بازاریان پس داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha