سرپرست جدید فرمانداری جیرفت منصوب شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری جیرفت با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم شهرستان‌ های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه جیرفت و سایر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ استاندار کرمان که برای معرفی سرپرست فرمانداری جیرفت به این شهرستان سفر کرده بود، در این آئین ضمن تشریح فرآیند انتخاب این مسئول در جنوب استان تاکید کرد: یکی از موانع توسعه، اختلافات مناطق است.

محمدمهدی فداکار افزود: همه باید ضمن پرهیز از اینکه بر اختلافات متمرکز شوند، کمک کنیم مناطق مختلف توسعه یابند؛ در این زمینه فرماندار نیز باید قدرت اقناع سازی و سازماندهی منطقه را داشته باشد تا با استفاده از مجموعه اختیارات در شهرستان، کارها را پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به فرآیند انتخاب فرماندار جدید شهرستان جیرفت اظهار داشت:  ۲۰ گزینه برای انتخاب تصدی پست فرمانداری جیرفت داشتیم اما انتخاب فرماندار تصمیم خودم بود، هر چند در این راه مشورت هم گرفتم.

استاندار کرمان تصریح کرد: فرماندار جدید جیرفت ضمن دریافت مشورت، از نظرات نخبگان در شهرستان استفاده کند و نیروهای انسانی فعال و پرانرژی را نیز به کار بگیرد و از نظرات مشورتی آنان در حوزه های مختلف استفاده کند.

فداکار گفت: فرصت مسئولیت کوتاه است و پذیرفته ایم که حرف مردم را بشنویم و برای آنان وقت بگذاریم؛ بنابراین باید اختلافات را کنار بگذاریم و از زمان انتخاب فرماندار همه کمک کنیم تا مردم از اعتلای منطقه نفع ببرند.

وی با اشاره به اینکه سرکشی به مردم و روستاها به همراه مدیران و کنترل اوضاع از دیگر وظایف فرماندار است بر ضرورت بسیج همه ظرفیت ها برای ایجاد همگرایی بیشتر و حل مشکلات تاکید کرد.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به مشکل جاری شدن سیل و  ساخت سیل بند در جنوب استان کرمان طی اواخر سال گذشته گفت که جبران خسارت های این حادثه باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

فداکار با بیان اینکه فرآیند توسعه را باید در سه بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری پیش ببریم اظهارداشت: صنعت نیاز جدی است و در کشاورزی باید الگوی کشت اصلاح شود؛ همچنین ظرفیت های گردشگری خوبی در کُنار صندل و دقیانوس وجود دارد و زیرساخت های گردشگری نیز باید تامین شود.

امام جمعه جیرفت در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عطاپور فرماندار سابق این شهرستان با وجود اینکه در هر لحظه امکان تغییر وی وجود داشت، اما با جدیت کار خود را در فرمانداری جیرفت انجام می‌ داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الاسلام میثم تارم با بیان اینکه امیدواریم فرماندار جدید فعالیت‌های گذشته فرمانداری جیرفت را ادامه بدهد و منشاء خدمات خوبی به مردم این شهرستان باشد، گفت: در جیرفت افراد توانمند زیادی وجود دارد که امکان تصدی فرمانداری را داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جیرفت نیروی انسانی متعهد، کارآمد و مؤمنی دارد، خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان زیادی از جنوب استان کرمان حضور داشتند که بعضاً فرماندهی می‌ کردند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و همه باید کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا موفقیت دولت انجام شود، گفت: موفقیت دولت موفقیت نظام اسلامی است و امروز وظیفه داریم در این راستا کمک کنیم.

تارم بیان کرد: شهرستان جیرفت متشکل از سه منطقه ساردوئیه، جبالبارز و یک منطقه گرمسیری است و نیاز است در انتصاب مدیران همه شریک باشند تا وحدت و یکپارچگی ایجاد شود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از زحمات ابوذر عطاپور وزیری فرماندار سابق جیرفت تجلیل و احمد بلندنظر به سمت فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

سرپرست جدید فرمانداری جیرفت منصوب شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha