۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان در دست احداث است

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، گفت: در حال حاضر با انعقاد قرارداد به میزان ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان این اداره کل عزم جدی خود را بکار گرفته است، تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب برای روستائیان گامهای موثری را بردارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ اکبر سلیمانی، گفت: با توجه به اینکه اقتصاد روستاهای جنوب استان بر پایه کشاورزی استوار است، احداث راه‌های روستایی در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است و این اداره کل عزم جدی برای تکمیل محورهای روستایی دارد.

وی افزود: در حال حاضر با انعقاد قرارداد به میزان ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان این اداره کل عزم جدی خود را بکار گرفته است، تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب برای روستائیان گامهای موثری را بردارد .

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، از زیرسازی و آسفالت ۱۰۶ کیلومتر راه روستایی از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و تصریح کرد: جنوب کرمان بیش از ۶۲۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد، که از این میزان ۲۳۰۰ کیلومتر آسفالت و ۳۹۰۰ کیلومتر خاکی هستند و تا پایان امسال ۵۰ کیلومتر به راه های آسفالته در جنوب کرمان اضافه خواهد شد.

اکبر سلیمانی خاطرنشان کرد: با ساخت و احداث ۱۰۶ کیلومتر راه تا کنون توسط حوزه معاونت فنی و راههای روستایی این اداره کل ۲۵۰۰ خانوار در جنوب کرمان از راه آسفالته مناسب بهره مند شده اند و تا پایان امسال هم با آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی ۶۵۰ خانوار از راه مناسب بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به گستردگی منطقه جنوب کرمان و باقی ماندن احداث ۳۹۰۰ کیلومتر راه روستایی که اکثرا در مناطق کوهستانی جنوب کرمان هستند، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی این اداره کل همت خواهد کرد تا این راه ها علیرغم هزینه های سنگین به نتیجه برسد و مردم و روستائیان از مزایای آن بهره مند شوند.

اداره کل راهداری جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha