پرمصرف ها پیامک های ارسالی گازبها را جدی بگیرند

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان؛ گفت: همکاران ما در دو ماه گذشته مشترکین پر مصرف را شناسایی و به همه آنها پیامکی مبنی بر افزایش قیمت ها ارسال نموده اند لطفا پرمصرف ها این پیامک ها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منوچهر فلاح اعلام کرد: بر اساس تعرفه جدید گازبها در دوره سرد سال جاری هزینه گازبها برای مشترکین با مصرف متعارف که در سه پله اول قرار می گیرند، افزایشی نداشته است.

وی افزود: در تعرفه های ابلاغی جدید گاز خانگی هزینه گازبها به صورت پلکانی و در قالب ۱۲ پله تدوین و ابلاغ شده است و تعرفه هر پله به مصارف مازاد بر پله قبلی لحاظ خواهد شد.

منوچهر فلاح بیان کرد: در این تعرفه ها صرفا تعرفه مشترکین پرمصرف افزایش یافته و لذا تعرفه ۳ پله ابتدایی که مشترکین با مصرف متعارف در آن قرار دارند افزایش نیافته و گفتنی است این نرخ از سال ۹۴ تاکنون تغییری نداشته است.

به گفته وی؛ تعرفه مشترکین پله های ۴ تا ۶ نسبت به تعرفه های گذشته ۳۰ درصد و پله های ۷ تا ۱۰ معادل ۵۰ درصد نسبت به تعرفه های قبلی افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه تعرفه پله های ۱۱ و ۱۲(مشترکین بسیار پرمصرف) به ترتیب ۵۰ هزار و ۶۰ ریال می باشد، تصریح کرد: همکاران ما در دو ماه گذشته مشترکین پر مصرف را شناسایی و به همه آنها پیامکی مبنی بر افزایش قیمت ها ارسال نموده اند، لطفا پرمصرف ها این پیامک ها را جدی بگیرند.

فلاح توضیح داد: سقف مصرف متعارف هر اقلیم برابر با سقف مصرف پله ۳ هر اقلیم می باشد که حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد مشترکین تا سقف مصرف متعارف گاز مصرف می کنند.

گازبهای مشترکین با حداکثر ۷۰ درصد مصرف پله سوم رایگان است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در خصوص طرح های تشویقی شرکت گاز نیز، گفت: مشترکین خانگی به ازای هر یک واحد درصد صرفه جویی نسبت به مصارف سال گذشته خود معادل ۳ درصد تخفیف در گازبهای دوره دریافت خواهند نمود. (این تخفیف تا سقف ۴۵ درصد قابل اعمال در صورتحساب مشترکین می باشد.)

فلاح افزود: در صورت صرفه جویی بیش از ۱۰ درصدی مدارس، دانشگاه ها، خیریه ها، اماکن ورزشی و مذهبی، مجتمع های تجاری و اماکن گردشگری، به ازای هر یک واحد درصد صرفه جویی، مشمول تخفیف هزینه گازبها دوره صورتحساب به میزان ۱۰ واحد درصد خواهند شد.(این تخفیف گازبها تا سقف ۴۰ درصد قابل اعمال در صورتحساب دوره می باشد.)

به گفته وی بر اساس ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی، گازبهای مشترکینی که در بازه زمانی ۱۵ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه حداکثر ۷۰ درصد مصرف پله سوم اقلیم مربوطه را داشته باشند؛ بصورت ۱۰۰ درصد رایگان محاسبه خواهد شد.

شرکت گاز استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha