ادامه ساخت مجتمع فرهنگی هنری قلعه گنج پس از ۱۳ سال بلاتکلیفی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: مجتمع فرهنگی و هنری قلعه گنج که به مدت ۱۳ سال بلاتکلیف مانده بود، به مناسبت دهه فجر تعیین تکلیف شده و عملیات ساخت آن ادامه پیدا می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بهرام مسلمی مهنی درحاشیه بازدید از ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری قلعه گنج که به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیک امام جمعه و محمد فلاح کهن فرماندار و حمدالله فاریابی نماینده استاندار در جنوب کرمان انجام گرفت، اظهار داشت: برای تکمیل این مجتمع دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار با پیگیری از طریق وزارت نفت دریافت شده است.

وی افزود: این مجتمع فرهنگی و هنری برای به بهره‌ برداری رسیدن در مجموع به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، که ۲ میلیارد تومان آن برای تکمیل تجهیزات خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، با اشاره استعدادهای موجود در شهرستان قلعه گنج و لزوم توجه بیش از پیش به زیرساخت‌ های فرهنگی این شهرستان اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ قلعه گنج، "ام‌ البنین محمدی" دانش آموز بازیگر تئاتر توانست به جشنواره فجر راه یابد.

گفتنی است، در خصوص احداث خط انتقال برق این مجتمع در حضور فلاح کهن فرماندار و حمدالله فاریابی نماینده استاندار در جنوب و مهندس هادی زاده رئیس اداره برق تصمیماتی اتخاذ گردید.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha