بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه تیتانیوم کهنوج/ آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه مکتب الزهرا کهنوج

معاون وزیر صمت در سفر به شهرستان کهنوج بر استفاده از ظرفیت های معدنی این منطقه برای توسعه شهرستان تاکید کرد و در مراسم افتتاحیه مدرسه ۱۲ کلاسه مکتب الزهرا سرمایه گذار کارخانه تیتانیوم کهنوج شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ وجیه الله جعفری در بازدید از کارخانه در حال ساخت تیتانیوم گفت: ظرفیت های مختلف بخش معدن مانند تیتانیوم، مس، مواد سلسیسی و آهک، زمینه سرمایه گذاری را در جنوب کرمان به ویژه کهنوج فراهم می کند.

وی افزود: در سفر به جنوب کرمان به در پی آنیم در حوزه صنعت و معدن این منطقه بررسی های لازم انجام و فعالیت های مرتبط با حوزه معادن توسعه داده شود.

آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه مکتب الزهرا به همت سرمایه گذار کارخانه تیتانیوم در شهرستان از دیگر برنامه های جعفری معاون وزیر سمت در کهنوج بود.

بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه تیتانیوم کهنوج/ آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه مکتب الزهرا کهنوج

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان کرمان در آئین کلنگ زنی این مدرسه، تصریح کرد: در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر صمت، نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار کرمان، کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در قالب مسئولیت‌های تیتانیوم کهنوج در این شهرستان به زمین زده شد.


مسلم مروجی فرد؛ تاکید کرد: همه باید کمک کنیم برنامه‌ های بلند مدت تیتانیوم کهنوج محقق شود؛ تا علاوه بر ایفای نقش در اشتغالزایی و افزایش تولید ملی، در حوزه مسئولیت‌ های اجتماعی نیز در چهارچوب قانون و مشخص از این پتانسیل استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در قالب مسئولیت‌های کارخانه تیتانیوم کهنوج در این شهرستان به زمین زده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha