وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کرمان شد/افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان جزء افتخارات فرهنگی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه امروز، ۱۵ بهمن‌ ماه با استقبال استاندار کرمان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس جهت تالار فرهنگ و هنر کرمان وارد این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر محمدمهدی اسماعیلی، در اولین برنامه حضور خود در کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

وی در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه همه دنیا مرهون رشادت‌ های شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی هستند، که جلوی یک تروریسم وحشتناک را گرفت، به برنامه‌ های سفر یک روزه خود به کرمان اشاره و اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح یکی از زیباترین مجموعه‌ های فرهنگی کشور در کرمان هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تالار فرهنگ و هنر کرمان از نظر زیبایی، معماری و مجموعه‌ های مختلف جزء بهترین‌ های تاریخ فرهنگ و هنر کشور است، تصریح کرد: این تالار جزء افتخارات فرهنگی و جزء دو سه کار اولی است که(در این دولت) به بهره‌ برداری می‌ رسد.

دکتر اسماعیلی، از توسعه جشنواره‌ های فرهنگی شهید سلیمانی در کشور و ایجاد دبیرخانه دائمی بزرگداشت شهید سلیمانی در کرمان خبر داد و بیان کرد: جشنواره موسیقی نواحی از سال آینده در چند ناحیه از جمله کرمان برگزار می‌ شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کرمان شد/افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان جزء افتخارات فرهنگی است

وی سپس به همراه فداکار استاندار کرمان، دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران با خانواده شهیدان حمیدرضا و محمدجواد خیامی دیدار و گفتگو کرد.

شهید حمیدرضا خیامی در عملیات والفجر ۸ سال ۶۴ و محمدجواد خیامی در عملیات کربلای ۴ سال ۶۵ به شهادت رسیدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کرمان شد/افتتاح تالار فرهنگ و هنر کرمان جزء افتخارات فرهنگی است

شایان ذکر است؛ حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با خانواده شهیدان خیامی، بازدید از بیت‌الزهرا(س) حاج قاسم و شرکت در جلسه تبادل نظر پیرامون اداره تالار فرهنگ و هنر کرمان از جمله برنامه‌ های پیش‌ بینی شده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمان است.

شرکت در آیین افتتاح رسمی تالار «فرهنگ و هنر» کرمان و گالری ها و سالن‌ های تخصصی این تالار اصلی‌ ترین برنامه دکتر اسماعیلی در کرمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha