ظرفیت‌ زمین‌ های بلا استفاده دستگاه‌ های اجرایی فعال می‌ شود

استاندار کرمان در جریان امضای تفاهمنامه شهرداری کرمان با دستگاه‌ های اجرایی، این اقدام را در راستای فعال شدن ظرفیت‌ زمین‌ های راکد و بلااستفاده دستگاه‌ های اجرایی و مولدسازی دارایی‌های دولت دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۷ بهمن ماه در حاشیه امضای تفاهم‌ نامه‌ های بین دستگاه‌ های اجرایی(دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، مسکن و شهرسازی، آموزش و پرورش) و شهرداری کرمان عنوان کرد: این تفاهم‌ نامه‌ ها بستری برای قراردادهای بعدی خواهد بود.

وی، فعال شدن ظرفیت‌ زمین‌های راکد و بلا استفاده دستگاه‌های دولتی و درآمدزایی برای شهر را از مزایای این تفاهم‌ نامه برشمرد و گفت: طبق تفاهم‌ نامه با آموزش و پرورش و فعال کردن کاربری زمین‌ ها، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و گره‌ گشایی از مشکل این مجموعه، شهرداری نیز امکان تعریض خیابان‌ ها را خواهد داشت.


استاندار کرمان؛ اظهار داشت: در تفاهم‌ نامه دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری کرمان، تبدیل به احسن زمین‌ های دانشگاه و ظرفیت‌ سازی برای ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی فراهم می‌ شود، ضمن اینکه شهرداری فضایی برای پارکینگ طبقاتی دریافت خواهد کرد.


فداکار، تصریح کرد: در تفاهم میان شهرداری و راه و شهرسازی تهاتر زمین‌ ها اتفاق خواهد افتاد و در تفاهم با دانشگاه آزاد اسلامی استفاده از ظرفیت علمی در قالب پایان‌ نامه‌ ها و طرح‌ های مطالعاتی و آموزش برای شهرداری ایجاد می‌ شود.

شهردار کرمان هم عنوان کرد: مولدسازی دارایی‌ های دولتی که در سطح کلان مطرح شده را از شش ماه گذشته در سطح شهر کرمان به صورت جدی آغاز کردیم.


سعید شعرباف خاطرنشان کرد: فرآیند مولدسازی در تفاهم‌ با دستگاه‌ های اجرایی به صورت بازی برد و برد میان شهر و نهاد دولتی دیده شده و به هیچ‌ وجه برای ایجاد ارزش افزوده برای نهاد دولتی، کیفیتی از فضای عمومی شهر گرفته نمی‌ شود و کاملا در اختیار منافع عمومی شهر است.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha