بهره برداری و افتتاح ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در آیین افتتاح و بهره برداری از محور روستایی ساغری به هادی آباد که شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد را به هم متصل می کند افزود: با بهره برداری از این محور روستایی بطول ۲ کیلومتر بیش از ۲۷۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی محمودی, گفت: به میمنت دهه فجر با بهره برداری از محور روستایی ساغری به هادی آباد که شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد را به هم متصل می کند، به صورت هم زمان ۲۱ کیلومتر راه روستایی در شهرستان جیرفت به بهره برداری می رسد، که با بهره برداری از این ۲۱ کیلومتر که برای احداث آن ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، بیش از یکهزار و ۴۸۴ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند شدند.

وی بابیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی تا به امروز ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر از راه های روستایی جنوب کرمان آسفالته است، افزود: با بهره برداری از ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان که برای آن ۳۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است، در مجموع ۲هزار و ۱۷۰خانوار از نعمت راه مناسب بهره مند شدند.

مدیر کل راه داری جنوب کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد روستاهای جنوب استان بر پایه کشاورزی استوار است، احداث راه‌ های روستایی در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است و این اداره کل عزم جدی برای تکمیل محورهای روستایی دارد.

محمودی تصریح کرد: در حال حاضر با انعقاد قرارداد به میزان ۳۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان این اداره کل عزم جدی خود را بکار گرفته است، تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب در هفت شهرستان جنوبی برای خدمت به روستائیان گامهای موثری را بردارد.

وی با تقدیر از استاندار کرمان گفت: با توجه‌ به تامین اعتبارات راه های روستایی از طریق استان همت، تلاش استاندار در به ثمر نشستن این اقدامات بسیار مثمرثمر بود.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان خاطرنشان کرو: با توجه به تاکید آیت الله رئیسی رئیس جمهور مبنی بر توجه به روستاهای محروم و دور افتاده به ویژه در تامین زیرساخت ها این اداره کل با توجه به ماموریت ذاتی خود در راستای سیاست های دولت مردمی حرکت و از تمام توان برای خدمت به مردم استفاده کرده و خواهد کرد.

اداره کل راه راهداری جنوب استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    0 0
    والاماکه بچه جیرفتیم ندیدیم راه روستایی افتتاح کنن تویکی دوسال اخیر