بهره‌ برداری از ۵۰ واحد مسکونی و چندین طرح هادی روستایی در عنبرآباد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، چندین طرح عمران شهری و هادی روستایی در شهرستان عنبرآباد به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به شهرستان عنبرآباد، طرح‌ های دهه فجر در بخش‌ های جهاد کشاورزی، عمرانی، مسکن و ورزش به بهره‌ برداری رسید.

در جریان این سفر و با همراهی مشاور استاندار کرمان در جنوب، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان و استان، ۷ هزار و ۸۰۰ تن فضای سردخانه و بسته‌ بندی محصولات کشاورزی در شهرستان عنبرآباد با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

ساختمان اداره ثبت احوال عنبرآباد نیز به بهره‌ برداری رسید

افشاری پور فرماندار عنبرآباد با اشاره به وضعیت مناسب شهرستان عنبرآباد از نظر نرخ رشد جمعیت گفت: احساس نیاز توسعه و تجهیز فضای ساختمانی ثبت احوال در شهرستان بیش از پیش احساس می‌شد و در همین راستا این ساختمان با زیربنای ۴۴۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان جهت خدمت‌ رسانی به مردم شریف عنبرآباد به بهره‌ برداری رسید.

افتتاح و کلنگ‌ زنی واحدهای مسکونی در عنبرآباد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، تعداد ۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌ برداری رسید.

همچنین در جهت تأمین مسکن قابل استطاعت برای اقشار محروم ۶۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۳۰میلیارد تومان کلنگ‌ زنی شد.

افتتاح طرح‌ های هادی روستایی

فرماندار عنبرآباد گفت: در راستای تحقق بند ز تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در حال حاضر ۷۶ هزار متر مربع عملیات عمرانی آسفالت و زیرسازی با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال در ۲۵ روستای شهرستان عنبرآباد در حال اجرا است.

وی افزود: همچنین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، ۱۵ هزار مترمربع از این طرح با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از کل طرح در روستای خضرآباد به بهره‌ برداری رسید.

افتتاح ۲۳زمین فوتبال چمن مصنوعی

فرماندار عنبرآباد گفت: ۲۲ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در روستاهای با جمعیت هزار نفر شهرستان عنبرآباد نیز افتتاح گردید.

افشاری پور افزود: این طرح با همکاری معاونت مناطق محروم و روستایی ریاست‌ جمهوری و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و مشارکت اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده دهیاری ها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در روستای یوسف‌آباد با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان دومین زمین ورزشی مینی فوتبال شهرستان به بهره‌ برداری رسید.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha