بهره‌ برداری از ۷۵ میلیارد تومان طرح در شهرستان راور

۲۷ طرح با هزینه‌ ای بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان به شهرستان راور افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی بیگ‌ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ۱۹ بهمن ماه در سفر به راور با همراهی فرماندار این شهرستان و تعدادی از مدیران ستادی استانداری، ۲۷ طرح را با هزینه‌ ای بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان افتتاح کرد.

وی در بدو ورود به شهرستان راور با همراهی فرماندار با حضور در گلزار شهدای شهر راور ضمن عطرافشانی قبور شهیدان با آرمان‌های انقلاب و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.


معاون استاندار کرمان همچنین به همراه فرماندار راور و تعدادی از مسئولان شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه با ایشان دیدار کرد و در ادامه با حضور در منزل سردار شهید محمد اکبری با خانواده این شهید والامقام دیدار داشت.


بیگ زاده در این دیدار ضمن ابلاغ سلام استاندار کرمان گفت: خودمان را خادم خانواده شهدا می‌ دانیم و در این راستا همیشه آماده خدمت بوده و خواهیم بود.


همچنین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، ۳۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) راور با هزینه‌ ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید و به مددجویان واگذار شد.


۴۰ نیروگاه کوچک مقیاس ۵ کیلواتی انرژی خورشیدی نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان در راور به بهره‌ برداری رسید.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، طرح احداث و توسعه برق‌رسانی شهرستان راور را نیز با هزینه‌ای بلاغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.


افتتاح ساختمان تماشاخانه شهید بهاآبادی نیز به مبلغ یک میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری ماده ۵۸ صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha