افتتاح ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی بهداشت کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت کرمان، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه، مصادف با نهمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور یکی از خیّرین حوزه سلامت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد، گفت: ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی توسط خیّر حوزه سلامت دکترمحمدعلی مختاری اردکانی احداث شده است.

وی افزود: آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت شهرستان کرمان پیش از این در مرکز دادبین قرار داشت که با افتتاح ساختمان جدید، بخش های آزمایشگاه، مشاوره ازدواج و ژنتیک، غربالگری هیپوتیروئیدی در ساختمان جدید مستقر شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید گفت: قدردان خیّران بزرگواری هستیم که دست یاری بر هموطنانشان داشتند.

دکتر مهدی احمدی نژاد افزود: با لطف خیّران بزرگوار حوزه سلامت بویژه دکتر محمد علی مختاری اردکانی گام بزرگی برای بهبود خدمات در شهر کرمان و استان کرمان برداشته شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت خیران در حوزه سلامت مکمل اقدامات وزارت بهداشت است، اظهار امیدواری کرد این مسیر ادامه پیدا کند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان نیز در این مراسم گفت: زمین ساختمان جدید از سال ۱۳۹۸ به مرکز بهداشت کرمان اختصاص داده شد و از سال ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

دکتر وحیدرضا برهانی نژاد افزود: خیّر بزرگوار با هزینه کرد ۱۰ میلیارد تومان این ساختمان را احداث کرده است.

به گفته وی برای تکمیل و تجهیز آزمایشگاه مرکزی ۲ میلیارد تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان هزینه شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این ساختمان جدید، بخش های مشاوره و آزمایشگاه در یک مجموعه قرار گرفته است و در این ساختمان جدید اتاقی به مشاوره تلفنی اختصاص داده شده، که با شماره گیری ۳۷۴۷ کارشناسان مرکز بهداشت پاسخگوی همشهریان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha