افتتاح و کلنگ زنی طرح های بخش پاریز شهرستان سیرجان

به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار ویژه سیرجان؛ چندین طرح آبرسانی و برق رسانی در بخش پاریز این شهرستان به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با حضور امام جمعه پاریز، فرماندار سیرجان، بخشدار پاریز، مدیرعامل شرکت آبفا و مدیر اداره برق سیرجان، سه طرح آبرسانی در روستاهای بخش پاریز افتتاح شد .

در ابتدای حضور فرماندار در بخش پاریز، آئین افتتاح و بهره برداری از شبکه آب آشامیدنی مجتمع گوش ترکی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و بهرمندی ۹۳ خانوار در نهمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

در ادامه، فاز دوم شبکه آب رسانی مجتمع بید خواب و باغ خشک به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که ۱۳۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۴۳ نفر از اجرای این طرح بهره مند می شوند.

همچنین شبکه آبرسانی مجتمع روچون، هندیز و سه گلو با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و بهره مندی بیش از ۱۳۹ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۰۹ نفر افتتاح شد.

بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و معابر فرعی منتهی به این بولوار با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرداری پاریزبا حجم ۲۶ هزار مترمربع، افتتاح طرح آبشار(پارک لاله) نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری پاریز، بهره برداری از طرح بهسازی و تعریض بلوار جمهوری اسلامی به متراژ ۱۳ هزار متر مربع و ارزش ۲۲ هزار میلیون ریال، زمین چمن مصنوعی روستای دهسراج با اعتبار ۱۲ میلیار ریال به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح و بهره برداری از طرح تقویت افت ولتاژ و بهسازی شبکه روستاهای دهسراج و ده مرغی بخش پاریز با ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۹۰۰ متر شبکه های فشار ضعیف و نصب ۲ دستگاه پست هوایی توزیع و با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با حضور امام جمعه پاریز، فرماندار سیرجان، بخشدار، با هدف پایداری و تقویت ولتاژ شبکه برق برگزار شد.

فرماندار ویژه سیرجان در معیت امام جمعه پاریز با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا بویژه سردار الله دادی از یاران شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha