افتتاح ۹۴ طرح برق رسانی و چندین طرح راهداری در رفسنجان و کشکوئیه

به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار رفسنجان ۹۴ طرح برق رسانی در رفسنجان و چندین طرح راهداری در شهر کشکوئیه این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با حضور رضایی فرماندار، حجت‌ الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس، معاون برنامه‌ ریزی و توسعه فرمانداری و رئیس اداره برق به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تعداد ۹۴ طرح برق رسانی شهرستان افتتاح و بهره برداری رسید.

این طرح ها با اعتبارات جمعی ۴۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین با حضور مهندس رضایی فرماندار، حجت‌ الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و رئیس راهداری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افتتاح طرح راهداری روکش آسفالت ۱۳ کیلومتر باند قدیم جاده رفسنجان- سرچشمه با کمک مالی مجتمع مس سرچشمه با اعتبار اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری رسید.

شهردار کشکوئیه هم با اشاره به افتتاح ۱۸ طرح در این شهر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال اظهار کرد: ۱۶ پروژه عمرانی و برق رسانی در این شهر با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اصغر کریمی بیان کرد: برخی از طرح های افتتاح شده شامل پارک محله ای، روشنایی، جدول گذاری، سنگ فرش، حصارگلخانه، تابلوهای راهبردی سطح شهر، احداث خیابان و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز عملیات ساخت پارک انقلاب با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و احداث گذر شهید بهشتی هم با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز شد و اعتبار تامین شده برای این طرح ها از محل اعتبارات شهرداری کشکوئیه است.


رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه هم در این آئین اظهار کرد: بحث احیای بافت فرسوده در دستور کار این شورا است.

علی کارگر بیان کرد: سال آینده در کشکوئیه عملیات اجرایی پروژه محموعه ۶ هکتاری با کاربری فرهنگی، ورزشی و گردشگری آغاز خواهد شد که برای تعدادی اشتغالزایی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha