تاکنون موردی از مسمومیت دانش آموزان در استان کرمان نداشتیم

رئیس اورژانس کرمان و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تاکنون موردی از مسمومیت دانش‌ آموزان در هیچ یک از دبیرستان‌ های دخترانه استان کرمان نداشته‌ ایم، تاکید کرد: این اخبار را تایید نمی‌ کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری با بیان اینکه؛ این روزها شاهد مسمومیت در مدارس برخی استان‌ های کشور هستیم، گفت: این در حالی است که امروز نیز اخباری درباره ایجاد مسمومیت برای دانش‌ آموزان یکی از دبیرستان‌ های دخترانه کرمان منتشر شد، که آن را تکذیب می کنیم.

وی تاکید کرد: تاکنون موردی از مسمومیت دانش‌ آموزان در هیچ یک از دبیرستان‌ های دخترانه استان کرمان نداشته‌ ایم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ موردی از بد حال شدن دانش آموزان در مدارس نداشته ایم، بیان کرد: دانش آموزان دچار استرس و نگرانی از وضعیت برخی مدارس کشور در مورد مسمومیت‌ ها شده اند و در استان هیچ موردی که نیاز به درمان داشته باشیم، نداشته ایم.

دکتر سید محمد صابری با بیان اینکه دومین مورد بدحال شدن دانش آموزان در مدارس کرمان شایعه است، تاکید کرد: خانواده‌ ها به شایعات توجه نکنند و تاکنون هیچ موردی از بد حال شدن دانش آموزان در مدارس استان کرمان نداشته ایم.

وی افزود: در تماس با اورژانس کرمان مطرح شده بود؛ در یکی از مدارس دانش آموزان به دلیل بوی نامطبوع ناشی از میوه گندیده دچار مشکل شده اند، که با بررسی‌ های انجام شده مشخص شد موردی از بد حال شدن دانش آموزان نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha