کاشت ۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای استان کرمان 

۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت به یاد ۶ هزار و ۵۰۰ شهید والامقام استان کرمان در مسیر آرامستان جدید کرمان غرس شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیین کاشت ۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای والامقام استان کرمان امروز ۱۶ اسفند ماه به مناسبت هفته درختکاری و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مدیران، دانش‌ آموزان، فرهنگیان و خانواده شهدا در مسیر آرامستان جدید کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان در این آئین گفت: حدود ۷۹ هکتار زمین در این مسیر قرار دارد، که یک اردوگاه فرهنگی، ورزشی و آموزشی برای دانش آموزان سراسر کشور در آن احداث می‌ شود.

فداکار، عنوان کرد: این مجموعه در توافق سه جانبه‌ بین استانداری، سپاه ثارالله و آموزش و پرورش است، که امیدواریم به زودی ساخته شود و مرکز اردوگاهی بزرگ برای دانش آموزان سراسر کشور و زائر مزار مطهر شهید سلیمانی خواهد بود.

شهردار کرمان نیز در این آیین گفت: مسیر آرامستان جدید کرمان به علت نزدیک بودن به مزار شهید سلیمانی و همچنین اجرای پروژه‌ های بزرگی مانند اردوگاه کشوری، مسکن ملی و دانشگاه فرهنگیان از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است.

سعید شعرباف، با بیان اینکه این مسیر تمرکز بر یک محور تفریحی و مورد استفاده عموم مردم است، خاطرنشان کرد: فرآیند درختکاری به نام شهدا مزین شده و هر نهال به نام یک شهید کاشته خواهد شد و فضا را متفاوت از سال‌ های گذشته خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha