برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی کارشناسان رسمی دادگستری کشور در کرمان

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به فعالیت ۴۰۰ عضو با بیش از ۴۲ رشته تخصصی در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان، از برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ عباس دلفاردی در برگزاری گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی کشور به میزبانی دادگستری استان کرمان، گفت: نخستین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور با حضور روسای هیئت مدیره های سراسر کشور، مدیران و دبیران آموزش مناطق هشتگانه کشور از تاریخ ۱۸ الی ۲۰ اسفند ماه به میزبانی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان برگزار می شود.

وی افزود: کرمان مبدا برگزاری گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور است و این نشست در سال های آینده نیز به صورت منطقه‌ ای در استان های معین برگزار می شود.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان، تصریح کرد: در این نشست موضوعات تخصصی کارشناسان و دادیاران انتظامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و زمینه تبادل تجربیات فراهم می شود و در کنار آن، نظرخواهی برای ریل گذاری اهداف کلان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری در اجرای عدالت انجام می شود.

دلفاردی، بیان کرد: میزبانی از ۲۰۰ نفر از اعضای هیئت مدیره های سراسر کشور، مدیران و دبیران آموزش مناطق هشتگانه کشور، افتخاری برای مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان است و نشست های تخصصی این همایش نیز برگزار می شود.

وی، عنوان کرد: رونمایی از سامانه های جدید کارشناسی و قدردانی از مدیران آموزشی با حضور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه، معاونین آن ها، رئیس محاکم انتظامی، مدیران ارشد قضایی، مدیران استانی، معاون وزیر علوم و معاون وزیر دادگستری در سالن اجتماعات خواجه نصیر الدین طوسی، از دیگر بخش های اولین گردهمایی تخصصی مراکز کارشناسان رسمی سراسر کشور است.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان، ضمن تقدیر از عبدالعلیان پور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده کشور و معاونین وی به دلیل توجه ویژه به موضوع آموزش قدردانی و اظهار کرد: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با بیش از ۲۰ سال سابقه کار، دارای ۴۰۰ عضو با بیش از ۴۲ رشته تخصصی است.

دلفاردی خاطرنشان کرد: قریب به ۸۰۰ کارآموز ورودی سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در این مرکز در حال کارآموزی هستند، که پس از گذراندن دوره های تخصصی و عمومی، پروانه کارشناسی به آن ها اعطا می شود./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha