اجرای طرح ملی ۱۰۰ درخت توسط جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای حفظ منابع طبیعی، طرح ۱۰۰ درخت توسط جوانان جمعیت هلال احمر در محل پایگاه بین جاده ای چاه قلعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید عرب قهستانی اظهار داشت: به مناسبت تقارن یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر و هفته منابع طبیعی، همزمان با سراسر کشور، طرح ۱۰۰ در استان کرمان و شهرستان سیرجان برگزار شد.

وی افزود: از آنجا که به تازگی فعالیت های زیست محیطی نیز به مجموعه فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر اضافه شده است؛ این طرح با همکاری مشترک سازمان منابع طبیعی و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت و با اجرای این طرح تعداد ۱۰۰ هزار اصله نهال در کل کشور کاشت شد، که سهم شهرستان سیرجان نیز کاشت ۱۰۰ نهال بود.

اجرای طرح ملی ۱۰۰ درخت توسط جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان، تصریح کرد: این طرح در شهرستان سیرجان با حضور اعضای جوانان جمعیت هلال احمر و در راستای اجرای اهداف بشردوستانه در محل پایگاه بین جاده ای «چاه قلعه» با کاشت ۱۰۰ اصله نهال صورت پذیرفت.

عرب قهستانی خاطرنشان کرد: طبق گفته دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، با اجرای این پویش، کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال ظرف ۱۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه، در یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال‌ احمر و با هدف کمک به کاهش اثرات منفی ناشی از تغییرات اقلیمی در سراسر کشور انجام شد.

انتهای پیام/رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha