کشف بیش از ۴ هزار انواع مواد محترقه پرخطر در ریگان

فرمانده انتظامی شهرستان "ریگان" از کشف بیش از ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در سطح شهر، طی بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ "اسحاق دریجانی" بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع مواد محترقه خطرناک قاچاق در واحدهای صنفی در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحدهای صنفی اعزام که در بازرسی انجام شده از آن ها تعداد ۴ هزار عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق و پرخطر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه ارزش اموال قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۷ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پرونده های متشکله برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ دریجانی در پایان از خانواده ها درخواست کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند، تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشی با سلامتی کامل روزهای بهاری را تجربه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha