لزوم حمایت بنگاه های اقتصادی از برنامه های فرهنگی هنری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ با اشاره به اهمیت حمایت بنگاه‌ های اقتصادی از برگزاری برنامه‌ های فرهنگی هنری، بیان کرد: نتیجه این تعامل و همراهی ارتقای شاخص‌ های فرهنگی هنری استان و تولید آثار فاخر و با کیفیت است؛ همچنین نشاط اجتماعی در جامعه افزایش می‌ یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی در جریان سفر به شهرستان سیرجان و نشست با مدیر عامل مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر از اقدامات این شرکت در حوزه فرهنگ و هنر قدردانی و اظهار کرد: رویدادهای فرهنگی هنری خوبی در شهرستان سیرجان برگزار می‌ شود و توسعه این برنامه‌ ها نیازمند هم‌ افزایی و همکاری تمام مسئولان و نهادهای شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیت حمایت بنگاه‌ های اقتصادی از برگزاری برنامه‌ های فرهنگی هنری، بیان کرد: نتیجه این تعامل و همراهی ارتقای شاخص‌ های فرهنگی هنری استان و تولید آثار فاخر و با کیفیت است؛ همچنین نشاط اجتماعی در جامعه افزایش می‌ یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان توسعه متوازن فرهنگ و اقتصاد را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: هنرمندان بسیار خوبی در استان کرمان فعالت می‌ کنند و با توجه به ظرفیت‌ های استان اگر تعامل بیشتری در برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری صورت گیرد؛ شاهد اتفاقات بسیار خوبی در جامعه خواهیم بود.

مدیر عامل مجتمع گل گهر نیز در این نشست با تاکید بر حمایت بیشتر از حوزه فرهنگ و هنر؛ تصریح کرد: ورود مجتمع گل گهر به حوزه فرهنگ و هنر در راستای مسئولیت‌ های اجتماعی و وظیفه ذاتی بخش صنعت در حمایت از فرهنگ و هنر است.

ایمان عتیقی، اظهار کرد: شعار "گل گهر همراه فرهنگی" به عنوان یک اصل تاثیرگذار همواره مورد توجه بود و نتایج آن نیز قابل مشاهد است.

دکتر یعقوبی‌ پور، فرماندار شهرستان سیرجان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌ های فرهنگی و هنری متعدد، گفت: برنامه‌ ریزی بیشتر و هم افزایی نهادهای مختلف برای برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری با هدف نشاط اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با همراهی شورای معاونین و مدیر روابط عمومی اداره کل و فرماندار شهرستان سیرجان از هنرستان هنرهای زیبای دخترانه سیرجان، سینمای روباز گهر پارک سیرجان به عنوان بزرگترین مرکز تفریحی خاورمیانه، انجمن سینمای جوانان سیرجان و خانه موزه صدرزاده نیز بازدید و به مقام والای شهدای سیرجان در گلزار شهدای این شهر ادای احترام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha