هلال احمر خانه همه مردم ایران است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، از جمعیت هلال احمر به عنوان خانه همه مردم ایران نام برد و خاطرنشان کرد: هلال احمر خانه همه مردم ایران بزرگ اسلامی است و هر کس می‌ تواند به صورت داوطلب عضو جمعیت هلال احمر شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح در بازدید از کمپ خدمات مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات این شهرستان، از سیرجان به عنوان شهر ۶۰۰ شهید سرافراز دفاع مقدس و شهر دارالحسین یاد و ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: وظیفه جمعیت هلال احمر در ایام نوروز، بیشتر در ورودی های شهرستان های استان متمرکز می شود.

وی در ادامه افزود: حضور جمعیت هلال احمر در ورودی شهرستان ها علاوه بر خیر مقدم به مسافرین، ارائه خدمات راهنمایی، بشردوستانه و استفاده از ظرفیت هایی است؛ که در پیشگیری از حوادث می‌تواند موثر باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: ظرفیت هایی که در پیشگیری از حوادث می‌ تواند موثر باشد؛ ظرفیت هایی نظیر آموزش کمک های اولیه فضاهای دوستدار کودک، حضور تیم های سحر و غیره می باشد.

رضا فلاح هدف تمامی این فعالیت‌ ها را اینگونه توصیف کرد: اعضای هلال احمر همیشه و در همه حال، تلاش می‌ کنند که اگر حادثه ای اتفاق افتاد، یک نفر کمتر دچار حادثه شود و اگر خدای نکرده کسی دچار حادثه شد، بتوانیم در کمترین زمان ممکن و با سرعت عمل بالا آن حادثه را پوشش و تعداد تلفات را کاهش دهیم.

وی از مسافرین نوروزی درخواست کرد: از مسافرین می‌ خواهیم به نکاتی که نیروهای هلال احمر به عنوان خادمان مردم و پلیس به عنوان خادمان امنیت در جاده ها به آنان توصیه می کنند، توجه کرده تا ضمن اینکه سفری شیرین را تجربه می‌ کنند، با همان شیرینی که وارد استان کرمان و دیار کریمان می شوند، با همان شیرینی نیز آنجا را ترک کرده و به سلامتی به دیار خود بازگردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، از جمعیت هلال احمر به عنوان خانه همه مردم ایران نام برد و خاطرنشان کرد: هلال احمر خانه همه مردم ایران بزرگ اسلامی است و هر کس می‌ تواند به صورت داوطلب عضو جمعیت هلال احمر شود و همه موضوعاتی که تاکنون از آن ها نام بردیم، به صورت داوطلبانه به مردم ارائه می‌ شود.

رضا فلاح در خاتمه با تقدیر از شرکت گوهر زمین به عنوان برگزار کننده نمایشگاه نوروزی سیرجان، خاطرنشان کرد: نقش اصلی نمایشگاه ها که در ایام نوروز برگزار می شوند؛ رفع خستگی مردم و ایجاد فضایی برای شادابی و نشاط خانواده هاست و از همه مردم درخواست می‌ کنیم که جهت رفع خستگی در طول سفر به این نمایشگاه ها مراجعه کرده و ساعاتی را در طول مسیر استراحت کنند.

شایان ذکر است؛ در خاتمه این دیدار، مدیر عامل جمعیت هلال احمر و معاون جوانان این جمعیت به کمپین ملی بهرفت جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان پیوستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha