کاهش ۴۰ درصدی تلفات جاده ای در استان کرمان/ حضور به موقع هلال احمر در حوادث

استاندار کرمان، گفت: امسال حدود ۴۰ درصد آمار تلفات جاده‌ ای در سطح استان کرمان کاهش پیدا کرد و هلال‌ احمر حضور به موقعی در حوادث از جمله سیل جنوب استان داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در آیین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال‌ احمر استان کرمان، با تقدیر از خدمات جمعیت هلال‌ احمر در ایام عید نوروز، گفت: هدف اصلی از حضور در این جلسه تشکر از همه همکاران جمعیت هلال احمر است که تلاش زیادی داشته‌اند و سیل اخیر نیز زحمات این عزیزان را دو چندان کرد.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی استان کرمان، امسال خوش درخشیده است، افزود: باغ شاهزاده، ارگ بم و مجموعه گنجعلیخان بیشترین بازدید را داشته‌ اند و کرمان امسال در استقبال از مسافران نوروزی بسیار خوش درخشید.

استاندار کرمان، با اشاره به اینکه حضور فراجا در جاده‌ های استان کرمان، افزود: حضور این نهاد به کمک سایر دستگاه‌ های خدمت رسان استان باعث شد؛ که شاهد کاهش حوادث جاده‌ ای باشیم، در صورتی که امسال با افزایش حدود ۲۰ درصدی سفر در سطح استان کرمان همراه بودیم.

فداکار، با بیان اینکه امسال حدود ۴۰ درصد آمار تلفات جاده‌ ای در سطح استان کرمان کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: هلال‌ احمر حضور به موقعی در حوادث داشت و در سیل جنوب نیز با حضور به موقع هم امدادرسانی خوبی انجام شد و هم اجساد سه نفر مفقودی ناشی از سیل با کمک نیروهای جمعیت هلال احمر پیدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: از زحمات تمام اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمان؛ از جمله میراث فرهنگی، پلیس، هلال‌ احمر، اورژانس، راهداری، حمل و نقل جاده‌ ای و فرمانداری ها تشکر می‌ کنم که خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه دادند.

شایان ذکر است؛ آیین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال‌ احمر استان کرمان عصر امروز با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جنوب شرق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha