ارتش ماندگار شد تا برای کشور حماسه‌ آفرینی کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق کشور در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، گفت: ارتش ماندگار شد تا حماسه‌ آفرینی کند و در جنگ تمام عیاری که بر کشور تحمیل شد با تقدیم ۴۸ هزار شهید نقش مهمی در تثبیت انقلاب و پیروزی نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ «امیر غلامعلیان» در مراسم بزرگداشت روز ارتش در کرمان، اظهار داشت: ۲۹ فروردین یادگار و پیام‌ آور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران است؛ که معظم له با این فرمان تاریخی، حکم دادند تا ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یکی از بازوان اصلی ولایت در تاریخ کشور ماندگار باشد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، نقش محوری در جلوگیری از تجزیه کشور را در سال اول پبروزی انقلاب داشت، عنوان کرد: دلاورمردی های ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمام نقشه‌ های دشمن را خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش نیز بیان کرد: ارتش ماندگار شد تا حماسه‌آفرینی کند و در جنگ تمام عیاری که بر کشور تحمیل شد با تقدیم ۴۸ هزار شهید نقش مهمی در تثبیت انقلاب و پیروزی نظام جمهوری اسلامی در جنگ هشت ساله داشت.

امیر غلامعلیان ادامه داد: ارتش امروز افتخار دارد به‌ عنوان پیشگام و پیشرو همه تلاش‌های خود را برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور بگذارد و یکی از راهکارهای مقابله با این جنگ ترکیبی، همان جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: امروز افتخار داریم که پیشروترین نهاد در جمهوری اسلامی نیروهای مسلح هستند که با تشکیل قرارگاه های جهاد تبیین نقش محوری نیروهای مسلح را در ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل جوان به تصویر می‌ کشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به حماسه‌ آفرینی در دوران دفاع مقدس، با تقدیم ۴۸ هزار شهید، نقش بزرگی در تثبیت انقلاب و پیروزی نظام داشت؛ جنگی که در آن شاهد مدیریت امام راحل، پشتیبانی بی‌ نظیر مردم و حماسه‌ آفرینی نیروهای مسلح بودیم، که این دوران نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب کشورمان رقم زد.

امیر غلامعلیان ابراز داشت: دشمنان که از تمام فتنه‌ های برنامه‌ ریزی شده خود ناامید شده‌ اند، امروز حمله به ارزش‌ های اعتقادی را در کشورمان هدف قرار داده و جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه ایران اسلامی تدارک دیده است.

وی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان نیرویی پیشرو و پیشگام به منصه ظهور بگذارد، عنوان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، توجه به جهاد تبیین است؛ که در این راستا، نیروهای مسلح پیشرو هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق کشور، افزود: در خصوص توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که از فرمایشات کلیدی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تشکیل قرارگاه لبیک ۲۲ نیروی زمینی ارتش و توجه ویژه به کارکنان وظیفه به عنوان نیروهای نظامی را مد نظر قرار داده‌ ایم.

امیر غلامعلیان با تاکید بر اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش علیرغم پایان سه دهه جنگ تحمیلی اما در مرزها حضور فعال دارد، چرا که رصد و دفع تهدیدات وظیفه اصلی ماست.

وی یادآور شد: اکنون به بازدارندگی ای دست پیدا کرده‌ ایم، که امروز دشمن جرات مطرح کردن هیچ مسئله‌ ای را در این‌ زمینه ندارند و امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است، که تهدید را سرکوب می‌ کنند و سالم به آشیانه بر می‌ گردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق کشور خاطرنشان کرد: اصول ولایت‌ مداری و عدالت‌ محوری از اصول پذیرفته شده ارتش جمهوری اسلامی ایران است، امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که دشمن فکر تجاوز به خطوط مرزی ما را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha