ارتش بار سنگینی را از دوش انقلاب برداشته است

استاندار کرمان در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق ارتش کشور، با بیان به اینکه ارتش بار سنگینی را تاکنون از دوش انقلاب برداشته است، گفت: همه تهدیدات و سختی ها موجب شد که اکنون ارتش، ساختار و نیروی انسانی خوبی داشته باشد و نظام ظرفیتی برای جهان اسلام و تشیع باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ صبح امروز ۳۰ فروردین ماه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان، با سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق ارتش و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب‌ شرق کشور دیدار و گفتگو کردند.

استاندار کرمان در این دیدار با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی با بیان به اینکه ارتش بار سنگینی را تاکنون از دوش انقلاب برداشته است، گفت: همه تهدیدات و سختی ها موجب شد؛ که اکنون ارتش، ساختار و نیروی انسانی خوبی داشته باشد و نظام ظرفیتی برای جهان اسلام و تشیع باشد.


محمدمهدی فداکار، تصریح کرد: ارتش در اوایل انقلاب با بحران ساختاری و هویتی مواجه شد و شاکله آن به لحاظ ساختاری آسیب دید، اگرچه بدنه ارتش و افسران شجاعی که در زمان انقلاب به شهادت رسیدند؛ از همان مردم بودند و در پیروزی انقلاب نقش به سزایی داشتند.


وی با اشاره به اینکه منافقان به دنبال از بین بردن اصل ارتش و بنیان نظامی مستحکم آن بودند، افزود: درایت و تیزهوشی امام راحل در بیانیه تاریخی که جزو اولین بیانیه ها و دستورهای فرماندهی بود، به شکل رژه و ساز و برگ نظامی ارتش صادر شد.


استاندار کرمان، یاد و خاطره شهید سپهبد قرنی را گرامیداشت و عنوان کرد: شهید قرنی سختی‌ های زیادی را در آن زمان متحمل شد و با ترور منافقان به شهادت رسید.


فداکار اظهار داشت: ارتش بار سنگینی را تاکنون از دوش انقلاب برداشته است؛ همه تهدیدات و سختیها باعث شد؛ که اکنون ارتش، ساختار و نیروی انسانی خوبی داشته باشد و باعث افتخار همه دستگاه‌ هاست و نظام ظرفیتی برای جهان اسلام و تشیع است.


وی ابراز کرد: امنیت و دفاع از کشور کار بسیار بزرگ و سختی است و سپر بلا برای مردم شدن اجر و قرب زیادی دارد و مردم ما قدردان زحمات ارتش هستند.

ارتش بار سنگینی را از دوش انقلاب برداشته است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب‌ شرق ارتش نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان؛ اظهار داشت: ۲۹ فروردین یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و صدور فرمان تاریخی ایشان است.


سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان؛ با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نیز مورد تایید و تکریم رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و ایشان از آن به‌ عنوان شجره طیبه یاد می‌ کنند، افزود: امروز ارتش در استان کرمان بسیار فعال و پویا در ماموریت‌ های محوله فعالیت می‌ کند.

وی؛ خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی بین نیروهای مسلح در استان کرمان نیست و ما همه در کنار هم تحت فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ ای فعالیت می‌ کنیم، تنها تفاوت نیروهای مسلح کشور رنگ لباس است و همه ما افتخار سربازی برای نظام مقدس اسلامی را داریم، ارتش کشور یک نیروی مردمی است و تلاش کردیم در تمام بحران‌ ها به‌ عنوان یک خدمتگزار در کنار مردم باشیم.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha