پیام انقلاب اسلامی مردم ایران؛ سیاست مبتنی بر حکمت و دیانت است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه یکی از پیام های انقلاب اسلامی مردم ایران؛ سیاست مبتنی بر حکمت و دیانت بود، گفت: معنی این پیام این است که؛ می‌ توان در جهان این نوع سیاست را اجرا کرد و نه مستعمره شد و نه استکبار بر کشور دیگری ورزید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌ های نماز عید فطر کرمان، گفت: شما امروز از سفر معنوی یک ماهه رمضان آمدید؛ سفر یک ماه بندگی خدا، عزتمندی، صائم در روز و قائم در شب ، در حالی که یک ماه تلاش برای زندگی بی گناه و کم گناه داشتید؛ که باید تلاش کرد این روند در تمام طول سال ادامه یابد.

وی با بیان آیه ۵۳ سوره مبارکه زمر که خداوند خطاب به بندگانش می گوید: "لاتقنطو من رحمت الله" یعنی ای بندگان خدا هرگز از رحمت خدا ناامید نشوید، افزود: امید بخش‌ ترین آیه قرآن برای گناهکاران همین آیه است؛ که در جای جای آن خداوند از عفو و بخشش گفته است و نشان ازغفران و رحمت واسعه الهی است، یعنی اینکه خداوند به بندگان ناامیدش می فرماید: هرگز ناامید از ستم‌ هایی که به خود کردید نباشید؛ چرا که من همه گناهان را می‌ بخشم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: ترکیب دو صفت غفور و رحیم خداوند ذیل این آیه، رحمت را بر ما تمام می کند و با تمام توجه و نگاه رحمتی قرار است ما را ببخشد. خداوند یاس و ناامیدی را نفی کرده و می فرماید؛ مایوس نشوید, پس چرا از پیشگاه خدا ناامید هستید، خداوند هر لحظه که او را بخوانید؛ شما را می‌ بخشد؛ امید که در ماه‌ های رمضان دیگر نیز بندگی خداوند را به جای بیاوریم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی؛ خطاب به مردم ولایتمدار کرمان و ایران؛ گفت: شما مردم ایران، انقلابی بزرگ را در جهان طراحی و اجرا کردید و سپس مردانه پای آن ایستادید تا به پیروزی برسد. مردم ایران معادلات و برادری را در سیاست تعقیب می کنند که این موضوع دشمنان زیادی دارد.

وی بیان کرد: در راه این انقلاب، شهدای بزرگ و عزیزی تقدیم و سختی زیادی متحمل شد؛ اما اکنون در آستانه پیروزی های چشمگیری هستیم و انقلاب شما مردم ایران؛ پیام‌ های بزرگی را به جهان مخابره کرد.

خطیب جمعه کرمان؛ تصریح کرد: خواهران و برادران؛ بدانید که انقلاب ما چندین پیام به دنیا عرضه کرد، که این پیام ها دشمنانی قسم خورده و بزرگی دارند که دلارها خرج می کنند تا پیام های انقلاب را کمرنگ کنند و از بین ببرند.

وی تاکید کرد: اولین پیام انقلاب دیانت بود؛ شما مردم پرچم دیانت مبتنی بر کتاب و سنت را در جهان بر افراشتید؛ آن هم در شرایطی که همه گفته بودند و تبلیغ می کردند؛ که دین افیون است، اما شما نشان دادید دین علاوه بر دنیا، آخرت انسان را نیز تامین می‌کند؛ انسان ها را نجات می دهد، سعادت بخش است و زندگی و آخرت انسان را تامین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان، ابراز داشت: پیام دوم شما که بس مهم و بزرگ است، پیام قدرت بود؛ شما "ایران قوی" را در همه ابعاد پیاده کردید و نشان دادید ایران قوی را می‌ توان در صحنه بین المللی نیز پیاده کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی؛ اضافه کرد: قدرت ایران قوی در همه ابعاد بود که مردم آن را دنبال کردند و در بخشی از قدرت ایران قویی استعدادها را به فعلیت رساندید و نشان دادید ایران قوی را می توان در پهنه بین الملل مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: پیام سوم انقلاب شما سیاست مبتنی بر حکمت و دیانت بود، یعتی نشان دادید که می‌ توان در جهان این نوع سیاست را اجرا کرد و نه مستعمره شد و نه استکبار بر کشور دیگری ورزید، و تعاملات بین کشورها را شما دنبال کردید که نتایج خوب آن را مشاهده می‌ کنیم.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: با این اوصاف و پیام های انقلاب است که خیلی از مردم دنیا دل در گرو انقلاب شما دارند و دل های زیادی را به سمت خود جذب کردید.

وی ادامه داد: دشمن امید بسته ما نتوانیم در صحنه‌ ها پیروز شویم که باید دشمن را مایوس کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز به همراهی مسئولین در کنار دولت انقلابی دارد؛ که باید کمک کنیم تا این مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه می توانیم روی پای خود بایستیم و مشکلات را رفع کنیم؛ خاطرنشان کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیاز به همراهی همه مردم دارد؛ که در این زمینه امیدوارم به دولت خدمتگزار کمک کنید و همانند همه صحنه ها، دشمن را مایوس کنید؛ چرا که دشمنان امید بسته اند؛ ما پیروز نشویم و ما باید او را مثل سایر عرصه ها مایوس کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha