تشکیل دبیرخانه مشترک برنامه های هفته ملی سلامت در کرمان

عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: دبیرخانه هفته ملی سلامت در راستای سیاست گذاری، هماهنگی بین بخشی، برنامه ریزی و نظارت بر برنامه های هفته ملی سلامت بین دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صادق تقوی، گفت: به منظور حساس سازی و آگاهی بخشی جامعه در خصوص عوامل موثر بر سلامت، ترویج سبک زندگی سالم و ارتقای خودمراقبتی در طول سال، دبیرخانه دائمی هفته ملی سلامت با موافقت رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و شهردار کرمان تشکیل و آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به نشست دکتر مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با دکتر سعید شعرباف، شهردار کرمان در خصوص دبیرخانه هفته ملی سلامت، اضافه کرد: در این نشست بر ضرورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی با شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمان به عنوان شرکای اجتماعی حوزه سلامت تاکید شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمان، اظهار امیدواری کرد: با تشکیل این دبیرخانه گامی مهم برای تامین سلامت شهروندان برداشته شود.

دکتر تقوی گفت: شهردار کرمان نیز ضمن مهم دانستن تشکیل این دبیرخانه بر ضرورت هماهنگی بین بخشی به منظور آموزش و ارتقا سلامت شهروندان، برگزاری رویدادهای مرتبط با سلامت و استفاده از ظرفیت های مشترک با توجه به نقش مهم شهرداری در این خصوص تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ هفته سلامت سال ۱۴٠۲ با شعار "سلامت برای همه با پزشکی خانواده"، از تاریخ ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha