کافه گفتمان در کرمان راه‌ اندازی می‌ شود 

استاندار کرمان از راه‌ اندازی کافه گفتمان شهر کرمان به عنوان پاتوق گفتگوی اقشار مختلف خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار، در حاشیه بازدید از حوزه هنری استان کرمان، رسالت این مجموعه را به لحاظ قدمت و سابقه تاریخی یادآور شد و گفت: حوزه هنری در عرصه‌ های مختلف عملکرد خوبی دارد و بخش انتشار کتاب در این مجموعه برجسته‌ تر شده است.

وی، با تاکید بر آموزش و نیروسازی در حوزه هنری، کار هنری را هزینه‌ بر دانست و بیان کرد: ضرورت دارد، تا اتاق فکری در حوزه هنری شکل گیرد، برخی اینکه رصد و تحلیلی از شرایط داشته و متناسب با آن به صورت فعال وارد شوید.

استاندار کرمان با بیان اینکه در استان کرمان ظرفیت خوبی برای چاپ کتاب وجود دارد، عنوان کرد: کتاب باید جاذبه داشته باشد و اگر خوب نوشته نشود هدر می‌ رود و بچه‌ های مستعد داستان‌ نویسی را باید آموزش داد.

فداکار از راه‌ اندازی "کافه گفتمان" در کرمان برای محل گفتگوی اقشار مختلف خبر داد و تصریح کرد: هیات هنرمندان را نیز می‌ توان راه‌ اندازی کرد و کار آن را به دست هنرمندان سپرد.

مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری کرمان نیز گفت: هویت فرهنگی کرمان به واسطه شهید سلیمانی تغییر کرده و به سمت فضای زیارتی و مقاومتی رفته است و از این بابت باید نقشی در این حوزه داشته باشیم.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha