جبهه مقاومت به برکت شهید حاج قاسم سلیمانی قدرتمند شده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید قدرت ایران را در منطقه و جهان ببینیم و به برکت کارهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هیچ زمانی جبهه مقاومت و موضع به قدرتمندی امروز نبوده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین حاجی‌ صادقی در نشست بصیرتی و تبیینی استاد تراز انقلاب در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه سلیقه‌ ای که روز شهادت شهید مطهری را به عنوان روز معلم قرار داد، سلیقه‌ ای زیبا بود، گفت: یکی از ویژگی های شهید مطهری که بعد الگویی او را تقویت می‌ کند، جامعیت شهید است که هم خودش بیان کرد و هم عمل کرد.

وی ادامه داد: در فرهنگ دینی، انسان یک بعدی کامل نیست؛ انسان کامل اسلام، انسانی است که همه ارزش‌ های انسانی در او رشد کرده است و یکی از عوامل سقوط افراد، تک بعدی شدن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان‌ اینکه ما امروز به کسانی که در هر وادی وارد می‌ شوند و از بقیه ابعاد جا نمی‌ مانند، نیاز داریم، ابراز کرد: شهید مطهری هیچگاه کهنه نمی‌ شود، جامعیت شهید مطهری این است که وی در هر وادی وارد شد، بنابراین انسان کامل کسی است که در همه عرصه‌ ها کامل باشد.

حجت‌ الاسلام و المسلمین حاجی‌ صادقی، افزود: همه باور داریم حفظ هر انقلابی بدون هیچ انحرافی، از اصل انقلاب دشوارتر است، به این معنی که انقلابی ماندن از انقلابی شدن دشوارتر است؛ بسیاری از انقلاب‌ های بشری و غیربشری را سراغ داریم که خوب شروع می‌ شوند اما از ماهیت خود جدا می‌ شوند و بنا به گفته قرآن کریم دچار ارتداد می‌ شوند به این معنی که به قبل از خود بر می‌ گردند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، تولد جدید اسلام ناب به برکت دو عامل وجود ولایت و مردم بود؛ با فهم و استقامت مردم بسیاری از رجعت‌ ها را پشت سر گذاشتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه‌ های گوناگون در مقاطع مختلف در ایران اسلامی گفت: دشمن دست از اقدامات خود برنداشته است و رجعت و خطر هنوز وجود دارد؛ ما اگر به هشدارهای رهبری در سخنرانی ۱۴ خرداد سال گذشته خوب گوش کرده بودیم، مشکلات اغتشاشات را در آبان و آذر ماه سال گذشته نداشتیم.

حجت‌ الاسلام والمسلمین حاجی‌ صادقی تصریح کرد: امروز با حمله‌ های گسترده‌ ای در عرصه تحریف، یاس‌ آفرینی و هویت‌ زدایی با انگیزه ارتجاع شکل می‌ گیرد و بنابراین نخبگان و رهبران فکری جامعه در حوزه و دانشگاه رسالت شان این است که بتوانند در برابر این حمله و تهاجم که می‌خواهد ما را به گذشته برگرداند، اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید قدرت ایران را در منطقه و جهان ببینیم و به برکت کارهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هیچ زمانی جبهه مقاومت و موضع به قدرتمندی امروز نبوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ه نقش شهید سلیمانی در اقتدارافزایی جبهه انقلاب پرداخت و گفت: مهمترین عنصر قوت و قدرت ما در جبهه مقاومت موشک نبود، بلکه تکیه حاج قاسم به قدرت ایمان بود. او با عمل، رفتار، مردم‌داری و با این باور که خداوند و مردم مقابل هم نیستند و بهترین راه تقرب الهی خدمت به مردم است معنویت، ایستادگی و ایمان را در جامعه انقلابی و جبهه مقاومت نهادینه کرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به بی‌ تابی شهید سلیمانی در شهادت دوستان خود، اظهار کرد: نه تنها زندگی حاج قاسم خدمت به اسلام بود، بلکه شهادت او نیز بی‌ نظیر بود. خداوند برای حاج قاسم شهادتی ممتاز در نظر گرفته بود، همانطور که شهادت امام حسین(ع) اسلام را زنده کرد، شهادت حاج قاسم نیز انقلاب و جبهه مقاومت را هر روز زنده‌ تر می‌ کند.

وی افزود: مهمترین هدف ما برای سفر به کرمان زیارت حاج قاسم و بچه‌ های ایشان است. بچه‌ هایی که نیروهای انقلابی و بسیجیان لشکر ثارالله بودند و هم در دوران دفاع مقدس و هم در مقاومت درخشیدند.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله به داشتن فرمانده‌ ای مثل حاج قاسم افتخار می‌ کند. حاج قاسم سرباز ولایت بود و خداوند محبت او را در دلها قرار داد و امیدواریم ما نیز همچون ایشان خود را برای شهادت آماده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha