شاخص کیفی هوای فهرج به ۳ برابر حد مجاز رسید/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فهرج با اشاره به وقع پدیده وزش باد شدید و طوفان و در پی آن خیزش گرد و خاک در این شهرستان گفت: هوای فهرج از صبح امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت در وضعیت خطرناک قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر برجی عنوان کرد: از صبح امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در پی وزش باد و طوفان در شهرستان فهرج، میزان گرد و غبار در حال افزایش بوده و وضعیت هوای این شهر در حالت خطرناک است.

وی افزود: هوای فهرج از صبح امروز در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است؛ به گونه ای که شاخص کیفی هوا در شهرستان فهرج بیش از ۳ برابر حد مجاز است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فهرج به همشهریان به‌ ویژه گروه های آسیب پذیر نظیر؛ سالمندان، کودکان و زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، توصیه کرد: تا فروکش کردن ریزگردها و طوفان از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

برجی با اشاره به باز بودن محورهای مواصلاتی شهرستان خاطرنشان کرد: غلظت بالای ریزگردها، شعاع دید را برای رانندگان در محورهای مواصلاتی کاهش داده و عبور و مرور با کندی در حال انجام است.

رانندگان در محورهای مواصلاتی با احتیاط رانندگی کنند

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز ضمن توصیه به شهروندان در خصوص ترددهای غیرضرور، به رانندگانی که در این محور تردد میکنند هشدار داد و گفت: تمام محور ها باز است؛ اما غلظت بالای ریزگردها، شعاع دید را برای رانندگان در محورهای مواصلاتی کاهش داده و عبور و مرور با کندی در حال انجام است و لازم است رانندگان در این محور با احتیاط حرکت کنند.

شایان ذکر است؛ در بخش گلباف هم در پی وزش طوفان، پدیده آلودگی هوا گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha