فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر پرستار و بهورز به صورت پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید میثم موسوی، گفت: مجوز جذب ١٣٩ نفر پرستار و بهورز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده است؛ که از این تعداد ۳۸ نفر پرستار به صورت پیمانی و ۱٠۱ نفر بهورز به صورت قرارداد انجام کار معین در دانشگاه جذب و استخدام می شوند.

وی افزود: فراخوان جذب پرستار، امروز پنجشنبه ٢١ اردیبهشت ماه بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس https://pr.kmu.ac.ir گرفته است و متقاضیان می توانند از روز شنبه ٢٣ اردیبهشت نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام اقدام نمایند.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: فراخوان جذب بهورز نیز در هفته پایانی اردیبهشت ماه جاری؛ بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس https://pr.kmu.ac.ir قرار خواهد گرفت.

دکتر سید میثم موسوی تصریح کرد: طبق مطالعات و بررسی های انجام شده، شاخص نسبت پرستار به تخت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایین تر از میانگین کشوری است.

وی یادآور شد: تلاش های بی وفقه ای برای جذب تعداد بیشتری پرستار مطابق واحدها و بخش های جدید و توسعه یافته است؛ که از سال ١٤٠٠ هر کدام که به بعد به بهره برداری رسیده اند، را جهت اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی و وزارت بهداشت انجام داده ایم.

معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در ماهای آینده مجددا مجوز جذب پرستار را از سازمان‌های مربوطه اخذ نماییم.

فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha