تقویت حوزه های نظم و امنیت در جنوب کرمان

فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛ گفت: در نظر داریم بنا به این بازدید چند مشکل مهم استان را حل کنیم و یک سری تقویت ها صورت بگیرد؛ که مهمترین آن تقویت هایی در حوزه نظم و امنیت جنوب کرمان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام"حسن علیدادی سلیمانی"امام جمعه کرمان در دیداری که با سردار احمد رادان فرمانده انتظامی کل کشور داشت، با عرض خیر مقدم به سردار رادان، بیان کرد: وقتی از نقطه نظر مقام معظم رهبری به کار شما نگاه می کنیم شاهد یک فرماندهی میدانی و مردم دار هستیم.

وی در ادامه افزود: موفقیت های انتظامی بی شک، برگرفته از روحیه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و دعای خیر مردم است.

امام جمعه کرمان با اشاره به شناخت خود از روحیه مجاهدانه فرمانده انتظامی کشور، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور که دشمنان نقشه های شومی دارند؛ فراجا به خوبی از پس آن ها بر آمد و همیشه دست پیش گرفتید.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی کل کشور نیز سختگیری پلیس در حوزه های عملکردی را ناشی از دغدغه خدمت به مردم برشمرد.

سردار"رادان" افزود: الحمدلله نتیجه ارزیابی پلیس استان کرمان عدد خیلی خوبی بود؛ اما باید بدانیم سختگیری پلیس در حوزه های عملکردی ناشی از دغدغه خدمت به مردم است .

وی اضافه کرد: در نظر داریم بنا به این بازدید چند مشکل مهم استان را حل کنیم و یک سری تقویت ها صورت بگیرد؛ که مهمترین آن تقویت هایی در حوزه نظم و امنیت جنوب کرمان است.

 تقویت حوزه های نظم و امنیت در جنوب کرمان

اهدای خاطره انگیز نقاشی دیجیتال چهره شهید"احمد رضا رحمتی" به سردار رادان

همزمان با برنامه حضور و بازدید فرمانده انتظامی کل کشور از پلیس کرمان، طراحی و نقاشی دیجیتال چهره شهید"احمدرضا رحمتی"به همت همکار انتظامی"میثم یعقوبی"کارشناس حوزه طراحی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان اجرا و به سردار رادان اهدا شد.

گفتنی است؛ سردار"احمدرضا رادان" طی سال های دفاع مقدس و در چندین عملیات همراه و همرزم شهید"احمدرضا رحمتی" بوده است، که اهدای این نقاشی دیجیتال به فرمانده فراجا در نشست ارزیابی ستادی پلیس کرمان باعث تاثر خاطر و زنده شدن خاطرات خدمتی سردار رادان با این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس ملقب به "عقاب کردستان"شد.

همچنین؛ سردار احمدرضا رادان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید مقاومت "حاج قاسم سلیمانی" و سایر شهدای گلزار شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

 تقویت حوزه های نظم و امنیت در جنوب کرمان

 تقویت حوزه های نظم و امنیت در جنوب کرمان

 تقویت حوزه های نظم و امنیت در جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha