اعطای زمین رایگان به خانوارهای دارای فرزند سوم به بالاتر در کرمان

استاندار کرمان از اجرای طرح اعطای زمین رایگان به هر خانوار برای فرزند سوم به بعد در راستای طرح جوانی جمعیت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در جلسه شورای مسکن استان کرمان، گفت: در خصوص مدیریت و ساماندهی طرح ملی مسکن یک کارگروه توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تشکیل و مصوبات و تصمیمات آن در جلسه شورای مسکن مطرح و تعیین تکلیف می شود.

وی افزود: هر کارگزاری که در امر ساخت و ساز مسکن به تعهدات خود عمل نکند، مجوز فعالیت وی باطل و کار به کارگزار دیگری واگذار می‌ شود.

استاندار کرمان بر برگزاری پانزده روزه جلسات شورای مسکن تاکید و بیان کرد: در کرمان تاکنون حدود ۱۵۰ هکتار زمین جهت ساخت مسکن تامین شده است.

فداکار با تاکید به اینکه در پروژه مسکن مهر کهنوج، انشعاب برق افرادی که واریزی انجام داده‌ اند، وصل شود، اظهار داشت: در خصوص چند پروژه مسکن مهر بهزیستی نباید کار معطل بماند و کارها هرچه سریع تر پیش برود.

وی با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان امام نیز باید کار خود را بخصوص در ۳ فاز پیش ببرد، ابراز داشت: در بحث بازآفرینی شهری، شمال استان عقب مانده و جنوب استان مقام اول را کسب کرده است؛ همچنین در شهر کرمان یک ظرفیت خوبی وجود دارد و به شهرداری نیز باید کمک کرد تا بازآفرینی در شهر کرمان انجام شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در راستای طرح جوانی جمعیت، زمین رایگان به هر خانوار برای فرزند سوم به بعد واگذار می‌ شود؛ که در این راستا تاکنون شمال استان به تعداد ۱۰۶۲ قطعه زمین اعلام آمادگی کرده است و در ادامه جنوب استان نیز ظرفیت خود را اعلام خواهد کرد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha