خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح شد

خط تولید روکش لاستیک هواپیما برای اولین بار در کشور با حضور استاندار کرمان، مدیر عامل گروه صنعتی بارز، مدیر عامل شستا، مدیر عامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ در سفر استاندار کرمان به شهرستان سیرجان در حاشیه اختتامیه سومین رویداد ملی عصر امید؛ با حضور مدیر عامل گروه صنعتی بارز، مدیر عامل شستا، مدیر عامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر سه طرح‌ توسعه گروه صنعتی بارز در مجتمع صنایع لاستیک سیرجان افتتاح و کلنگ‌ زنی شد.

این طرح ها شامل عملیات احداث کارخانه ریکلیم گروه صنعتی بارز در سیرجان، افتتاح خط تولید روکش لاستیک هواپیما برای اولین بار در کشور در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان افتتاح شد و افتتاح سرویس سنتر سیرجان است.

خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح شد

با کلنگ‌ زنی کارخانه ریکلیم، طرح کمکی و جانبی در فرآیند تولید لاستیک با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن، تامین ۱۰۰ درصدی نیاز کارخانه بارز در کشور انجام می‌ شود و تا ۳۰ درصد نیز مصرف کائوچو و بهای تمام شده محصول پایین می‌ آید.

محمد مهدی فداکار، استاندار کرمان در این آیین با قدردانی از پشتکار، انگیزه و انرژی مجموعه لاستیک بارز گفت: این مجموعه با همت و تقسیم کار صورت گرفته و تولید محصولات جدید لاستیک، توانسته است، سودآور باشند.

وی با بیان اینکه در راه‌ اندازی خط توسعه همراه هستیم، افزود: بارز ۵۰ درصد لاستیک مورد نیاز کشور را تولید می‌ کند و با فعال شدن خط توسعه، کمک بزرگی به کشور و اقتصاد دارد.

خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح شد

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه خط‌ های توسعه لاستیک بارز، کار بزرگی است و حتما باید تقویت شود، بیان کرد: ظرفیت بزرگی که نیاز جامعه است، مزیت اقتصادی دارد و امکان صادرات هم فراهم است.

ابراهیم بازیان، مدیر عامل شستا(شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) نیز بر استفاده از دارایی‌ های کشور تاکید و خاطرنشان کرد: یک دهه رکود در رشد و سرمایه‌ گذاری داشتیم و باید همت و تلاش مان را بر افزایش سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی بگذاریم.

وی یادآور شد: در کشور نیازمند توسعه زنجیره ارزش و اصلاح ساختار مالی شرکت‌ ها هستیم.

خط تولید روکش لاستیک هواپیما در سیرجان افتتاح شد

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha