ورود دستگاه قضایی در رفع موانع تولید

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برکات ورود دستگاه قضایی در رفع موانع تولید مشهود است و این ظرفیت‌ ها در بخش‌ های مختلف باید به کمک اقتصاد و تولید بیاید و امروز آثار و برکات ورود دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید را می‌ بینیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید استان در محل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: موفقیت، توفیق و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهداست و اگر جانفشانی شهدای عزیز نبود، این پیشرفت‌ ها را نداشتیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌ های صنعت برق کرمان از جوانان بااستعداد این حوزه تقدیر و بیان کرد: استعداد و نبوغ جوانان ما به‌ برکت خون شهدا شکوفا شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: قوه قضاییه همچنین پشتیبانی از تولید و اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده است و برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی تلاش می‌ کند.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: قوه قضاییه یار اول تولید، اشتغال و رفع مشکلات شده است و بنا به گفته دیگران ورود قوه قضاییه در زمینه حمایت از تولید موثر بوده است و این نتیجه فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه است.

وی با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه امروز اقتصاد، مسئله اول کشور ماست، افزود: باید همه افراد، حساسیت و اهمیت اقتصادی و تولیدی را درک کنند و همه ظرفیت‌ های کشور در کنار هم قرار گیرد تا بتوانیم از این جنگ تمام‌ عیار اقتصادی پیروزمندانه بیرون بیاییم.

رئیس شورای قضایی استان کرمان اظهار داشت: ظرفیت‌ های قوه قضاییه در بخش‌ های مختلف باید به کمک اقتصاد و تولید بیاید و امروز آثار و برکات ورود دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید را می‌ بینیم و باید بیش از این پای کار باشیم و با تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی گام برداریم.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به تولید برق در نیروگاه های کشور و خودکفایی در صنعت برق کشور عنوان کرد: افتخار می‌ کنیم استعدادهای ایرانی پای کار هستند و باید قدردان این ظرفیت‌ ها باشیم و به آنها توجه کنیم.

وی بر اطلاع‌ رسانی پیشرفت‌ های صنعت برق استان کرمان توسط رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: اعلام این اخبار خوش به مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌ شود و در زمینه فرهنگ سازی مصرف برق موثر است.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha