رئیس جمهور با استقبال پرشور مردم وارد شهرستان بم شد

آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه نهم تیر به منظور افتتاح طرح‌ های صنعت آب و برق در استان کرمان وارد فرودگاه بم شد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه نهم تیر به منظور افتتاح طرح‌ های صنعت آب و برق در استان کرمان وارد فرودگاه بم شد.

آیت‌ الله رئیسی بدو ورود به فرودگاه بم مورد استقبال نماینده ولی‌ فقیه در استان، استاندار کرمان، فرماندهان سپاه و ارتش، تعدادی از نمایندگان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رئیس جمهور در بدو ورود به شهرستان بم مورد استقبال جمعی از مردم این شهرستان که در مسیر خروجی فرودگاه این شهرستان اجتماع کرده بودند، قرار گرفت.

رئیس جمهور در شهرستان بم، فاز اول تصفیه خانه و آبرسانی به شهرهای بم و بروات را افتتاح می‌ کند و تصفیه خانه سیرجان و ۱۵ پروژه برق‌ رسانی استان کرمان نیز به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌ برداری می‌ رسد.

افتتاح خطوط انتقال برق به بم و جیرفت، واحد گازی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان، تحویل ۲۶۰ پنل خورشیدی به عشایر استان، برق‌ رسانی به ۴ روستای فاقد برق از جمله برنامه‌های سفر رئیس دولت سیزدهم به استان کرمان است.

رئیس جمهور از خط انتقال آب به شهرهای کرمان و رفسنجان نیز بازدید خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha