انجام ۱۱۵ مورد جابجایی در پست‌ های مدیریتی و قضایی استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به انجام ۱۱۵ مورد جابجایی در پست های مدیریتی و قضایی دستگاه های استان کرمان ابراز امیدواری کرد: حتما نیروهای جدید و جابجایی نیروها، منشا خدمات بسیار خوبی برای مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین تکریم و معارفه معاونین و سرپرستان مجتمع‌ های قضایی دادگاه‌ های شهرستان کرمان گفت: طی سال جاری ۱۱۵ مورد جابه جایی در پست‌های مدیریتی و قضائی مصوب شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: حتما نیروهای جدید و جا به جایی نیروها، با فکر و توانایی‌ های جدید منشا خدمات بسیار خوبی به مردم خواهند بود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان؛ ضمن تشکر از تلاش‌ های انجام شده در دادگاه‌ های بدوی، تجدید نظر و دادسراها، عنوان کرد: قاطبه همکاران قضایی و اداری دستگاه قضایی استان کرمان، افرادی شریف، پرکار، پاک دست و امین هستند.

حجت الاسلام حمیدی، مسئولیت و سنگینی کار قضاوت در بین مردم را مورد اشاره قرار داد و گفت: آفت قضاوت کردن، تبعیت کردن از هوای نفس است و باید به نحوی کار کنیم؛ که وقتی به وجدان خود مراجعه می‌ کنیم، وجدان مان ما را ملامت نکند.

وی با اشاره به این مطلب که همه اقتدار و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ولایت، امامت و غدیر سرچشمه می‌ گیرد، بیان داشت: ما که در دستگاه قضایی خدمت می‌ کنیم، مستقیما از ولی فقیه اذن می‌ گیریم.

رئیس دستگاه قضایی استان کمران ابراز داشت: قضاوت در ابتدا متعلق به خداوند بوده و سپس پیامبران، ائمه اطهار(ع) و مجتهد جامع الشرایط این وظیفه را بر عهده دارند و قضات نیز بر اساس تفویض اختیار، ولی فقیه به ریاست قوه قضاییه، با صدور حکم از سوی ریاست قوه قضاییه در این حوزه مشغول به کار می‌ شوند.

حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت: درست است که مشکلات و کمبودها وجود دارد، اما باید در انجام کار دقت کنیم و وقتی این مسئولیت‌ها را پذیرفته ایم؛ باید آنچه در توان داریم را انجام دهیم.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha