موافقت با عضویت ۱۹ هنرمند کرمانی در صندوق اعتباری هنر

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، گفت: جلسه کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان عضویت و تمدید عضویت در صندوق اعتباری هنر برگزار و با عضویت ۱۹ نفر از هنرمندان کرمانی موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ وحید محمدی در کارگروه ارزیابی شرایط متقاضیان عضویت و تمدید عضویت در صندوق اعتباری هنر با حضور اعضا در رشته‌های نمایش، هنرهای تجسمی و موسیقی که در دفتر معاون امور هنری و سینمایی برگزار شد، با تقدیر از مسئولیت پذیری و حضور موثر صاحب نظران و کارشناسان حاضر در جلسه، اعلام کرد: مرجع نهایی تایید یا رد درخواست هنرمندان "کارگروه عضویت" می‌ باشد.

وی افزود: کارگروه می‌تواند در خصوص پیشکسوتان و چهره‌های هنری مطرح و شناخته شده که به دلیل کهولت سن استمرار فعالیت هنری ندارند گواهی عضویت دائم صادر نماید.


معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان ساخت: در این جلسه پس از بررسی پرونده و مدارک و مستندات هر یک از متقاضیان، پرونده ۱۰ نفر در رشته هنرهای تجسمی، ۲ نفر در رشته تئاتر و ۷ نفر در رشته موسیقی مورد تایید نهایی قرار گرفت.

گفتنی است؛ هنرمندانی که عضویتشان توسط کارگروه تایید و برای آنان معرفی نامه صادر می‌ شود؛ باید با مراجعه به پروفایل شخصی خود در سایت صندوق اعتباری هنر نسبت به بارگذاری معرفی‌ نامه عضویت و مستندات هنری در فیلدهای مربوطه اقدام نمایند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha