انفجار منزل مسکونی در شهر آرا  حادثه ساز شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت؛ در پی وقوع حادثه انفجار گاز در منطقه شهر آرا شهر زنجان، متاسفانه شهروند ۴۵ ساله زنجانی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید امیرفضلی با اشاره به حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در منطقه شهر آرا، اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام به واحد آتش نشانی نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی از ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه را برای نجات شخص حادثه دیده انجام دادند.

وی با بیان اینکه انفجار رخ داده موجب آسیب دیدگی شدید یک مرد ۴۵ ساله شد، افزود: شهروند آسیب دیده پس از پاکسازی محل، تحویل نیروهای امدادی شد که متأسفانه به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه این منزل مسکونی بر اثر نشتی و انفجار گاز، آسیب زیادی دید و کلا تخریب شد، بیان کرد:  همچنین بر اثر شدت انفجار تمامی اسباب منزل مسکونی نیز بر اثر انفجار از بین رفت.

امیرفضلی ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان، اظهار کرد: متأسفانه بی‌احتیاطی موجب وقوع حوادث تلخ و ناگواری می شود و خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری به بار می آورد.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha