استان کرمان می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات ملی باشد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در رشته های کشتی آزاد، فرنگی، ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، گفت: همکاران ما در حوزه تربیت بدنی استان نشان دادند که به خوبی از عهده برگزاری مسابقات کشوری برمی آیند و آموزش و پرورش استان کرمان می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات ملی باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی گفت: با توجه به میزبانی آموزش و پرورش استان کرمان در مسابقات ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور سه جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت این مسابقات با حضور استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان برگزار شده است.

وی افزود: همکاران ما در حوزه تربیت بدنی استان نشان دادند؛ که به خوبی از عهده برگزاری مسابقات کشوری بر می آیند و آموزش و پرورش استان کرمان می تواند میزبان شایسته ای برای مسابقات ملی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه آنها که دل در گرو ورزش دارند می دانند که ورزش علاوه بر تقویت قوای بدنی روح انسان را هم پاک و بلند می کند و در مرحله بعد صمیمیت و دوستی نتیجه حضور ورزشکاران در مسابقات است که این آشنایی ها باعث دوستی های پایدار می شود.

اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha