جشنواره استانی تئاتر به میزبانی سیرجان برگزار می‌ شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، بیان کرد: برنامه‌ ریزی‌ هایی برای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در شهرستان سیرجان در حال انجام است؛ البته زیر ساخت‌ های حوزه تئاتر و به ویژه پلاتوی تئاتر شهرستان باید مناسب باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن روحی، در دیدار با علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان بر تعامل بیشتر شهرداری‌ ها با فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و بیان کرد: اگر شهرداری‌ ها بخواهند، می‌ توانند نقش خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در حوزه خود ایفا کنند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات پلاتوی شهرستان سیرجان از مسائل مهم است تا هنرمندان تئاتر بتوانند از آن استفاده کنند، تصریح کرد: سیرجان سابقه خوبی در عرصه تئاتر دارد؛ به گونه‌ ای که برنامه‌ ریزی‌ هایی برای برگزاری جشنواره استانی تئاتر در این شهرستان در حال انجام است؛ البته زیرساخت‌های حوزه تئاتر و به ویژه پلاتوی تئاتر شهرستان باید مناسب باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ اصلاح و رفع مشکلات سالن تئاتر شهر شهرستان سیرجان را دیگر مسائل فرهنگی هنری سیرجان برشمرد و افزود: این امر از دغدغه‌ های هنرمندان است تا سالن تئاتر شهر، فضای هنرمندانه‌ تری داشته باشد, که امیدواریم با همکاری شهرداری این مسئله نیز حل شود.

روحی با اشاره با ساخت سینماهای کوچک در فضاهای تجاری خاطرنشان کرد: ساخت چنین سینمایی در سیرجان ضروری است؛ زیرا سینما از جمله محیط‌ های امن برای خانواده است و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از ساخت چنین فضاهایی حمایت و در صدور مجوزات لازم همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha