برخورداری ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی کشور از نعمت گاز

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در حال حاضر حدود ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی کشور از نعمت گاز برخوردار هستند، ۷۵ درصد سبد انرژی کشور مربوط به گاز است، یک هزار و ۲۵۳ شهر و ۳۹ هزار روستا در کشور گازرسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مسلم رحمانی در مراسم تودیع معارفه سرپرست جدید شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه شرکت گاز استان کرمان از شرکت‌ های برتر در سطح کشور و در بین استان‌ ها است، گفت: تلاش‌ های زیادی در این سال‌ ها برای توسعه شبکه گازرسانی در کرمان شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی کشور از نعمت گاز برخوردار هستند، ۷۵ درصد سبد انرژی کشور مربوط به گاز است، یک هزار و ۲۵۳ شهر و ۳۹ هزار روستا در کشور گازرسانی شده است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه تمام تلاش‌ ها و کارها باید به رضایتمندی مردم در ادارات معطوف شود، اظهار داشت: در سال گذشته ۲۳۰ میلیارد مترمکعب گاز در سطح کشور توزیع شده و امسال تاکنون رکورد توزیع گاز در کشور شکسته شده است.

رحمانی بیان کرد: مهمترین کار در کنار توسعه، بحث مدیریت مصرف است؛ که فرهنگسازی و مدیریت آن می‌ تواند کمک زیادی به توسعه ‌گازرسانی داشته باشد.

مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در دیدار با استاندار کرمان نیز گفت: طی سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه گاز در استان کرمان اجرا شد, که معادل چند استان است.

رحمانی ابراز داشت: در مجموع ۲۱ هزار کیلومتر خطوط شبکه گاز در استان کرمان اجرا شده و تنها گازرسانی به ۶ شهر باقی مانده؛ که چهار شهر در حال انجام است و دو شهر دیگر نیز به زودی در دستور کار قرار می‌ گیرند.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۸۰۳ روستای استان کرمان نیز در حال انجام است؛ که ضریب پوشش گاز روستایی را به ۸۴ درصد می‌ رساند.

برخورداری ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی کشور از نعمت گاز

استاندار کرمان در دیدار با مدیر امور هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و سرپرست جدید شرکت گاز استان کرمان گفت: عقب ماندگی‌ های زیادی در حوزه گازرسانی استان وجود داشت؛ که با اقدامات جهادی، فاصله ما با میانگین کشوری کم شد.

محمد مهدی فداکار به ضرورت گازکشی در مناطق مختلف و بخش‌ های خانگی و صنعت اشاره و بیان کرد: اگر خط لوله ۱۱ گاز که چند سال مطرح است به سرانجام نرسد، نه تنها طرح‌ های توسعه جدید بلکه فعالیت‌ های کنونی و معمول هم در چند سال آینده با مشکل مواجه خواهد بود.

برخورداری ۹۴ درصد جمعیت شهری و روستایی کشور از نعمت گاز

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت گاز استان اظهار داشت: ضریب پوشش گازرسانی در استان کرمان به ۹۰ درصد رسیده است.


بیگ زاده اظهار داشت: امیدواریم همه مدیران در زمان‌ مسئولیت خود یک گزارش عملکرد قابل قبول و افتخاراتی از خدمت به مردم ‌داشته باشند که در زمان تکریم بتوانند بازگو کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران خدمتگزار مردم هستند و باید قدردان این فرصت باشیم، زحمات و افتخارات در ذهن مردم انقلابی باقی خواهد ماند و باید به مردم اطلاع‌ رسانی شود.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha