خلع سلاح داوطلبانه

رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان از تحویل داوطلبانه ۲۴ قبضه سلاح غیرمجاز توسط مردم به دستگاه‌ های انتظامی و امنیتی در راستای پویش «نه_به_سلاح_غیرمجاز» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میلاد شیروانی در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از اجرای پویش مردمی «نه_به_سلاح_غیرمجاز» طی یک ماه اخیر در جنوب استان کرمان، جمعی از شهروندان «زهکلوت جازموریان» اقدام به تحویل داوطلبانه سلاح های غیرمجاز خود به مراجع انتظامی و امنیتی کردند.

وی با بیان اینکه افرادی که به صورت داوطلبانه سلاح های خود را تحویل دهند از ارفاقات و تخفیفات قانونی بهره مند می شوند، اظهار داشت: نقش مردم در تامین امنیت جامعه بی بدیل است و حاکمیت با همکاری و همراهی مردم می تواند به خوبی امنیت پایدار را برقرار کند.

این مقام قضایی؛ ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم در تامین نظم و امنیت، تصریح کرد: مشارکت فعال مصلحین، حکمین قرآنی، سران طوایف و روحانیت در زمینه ترویج فرهنگ صلح و سازش و جمع آوری سلاح های غیرمجاز جای قدردانی دارد.

شیروانی به دارندگان سلاح های غیرمجاز هشدار داد: افرادی که اقدام به نگهداری، خرید و فروش سلاح های غیرمجاز در جنوب استان کرمان کنند؛ با برخورد سخت و قاطع دستگاه قضایی و نهاد های امنیتی و انتظامی روبرو خواهند شد./ اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha