آتش سوزی یک کافه در کرمان مهار شد

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حادثه آتش‌ سوزی در یک کافه واقع در خیابان سعدی شهر کرمان، با تلاش آتش‌ نشانان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: آتش نشانان پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از وقوع یک حادثه آتش‌ سوزی در یک کافه واقع در خیابان سعدی مطلع شدند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی بلافاصله نیروهای امداد و نجات را از سه ایستگاه‌ آتش‌ نشانی، به‌ همراه سه دستگاه خودروی اطفای حریق، به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان؛ عنوان کرد: آتش‌ نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه، با دود و شعله‌ های آتش در این کافه مواجه شدند و پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن‌ سازی محل حادثه، شعله‌ های این آتش را مهار کردند.

بابایی با اشاره به اقدامات آتش نشانان در جلوگیری از گسترش آتش به ساختمان‌های مجاور تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت.

وی از تمام مغازه‌ داران کرمان، به‌ ویژه رستوران‌ دارها و صاحبان کافه، ‌درخواست کرد: به‌ منظور ایمنی بیشتر محل کسب، به‌ هیچ‌ عنوان از برگ درختانی مانند نخل و یا درختان مشابه، برای ساخت آلاچیق و یا سایه‌ بان، استفاده نکنند./ آتش نشانی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha