با صلح یک زوج کرمانی؛ ۱۷ پرونده مختومه شد !

رئیس محاکم کیفری ۲ شهر کرمان گفت: صلح و سازش بین یک زوج کرمانی موجب مختومه شدن ۱۷ پرونده در دستگاه قضایی و مراجع انتظامی در کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد قربانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اختلاف شدید بین یک زوج کرمانی در طول ۲ سال، تعداد زیادی پرونده در مراجع مختلف اعم از دادگاه حقوقی، دادگاه جزائی، دادسرا، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و مراجع انتظامی تشکیل شده بود.

وی افزود: با توجه به جلسات صلح و سازش صورت گرفته در دادگاه کیفری ۲ کرمان، نامبردگان ضمن توافق با یکدیگر نسبت به از جریان خارج شدن تمام پرونده ها رضایت داده و این اقدام منجر به مختومه شدن تعداد زیادی پرونده در مراجع مختلف شد.

رئیس محاکم کیفری ۲ شهر کرمان با بیان اینکه این زوج کرمانی در مراجع مختلف، شکایات متعددی علیه یکدیگر مطرح کرده بودند، تصریح کرد: با بررسی سیستم مدیریت پرونده، این زوج فقط در محاکم کرمان هفت فقره پرونده در جریان رسیدگی داشتند که با صلح و سازش تمام پرونده ها مختومه شد.

قربانی خاطرنشان ساخت: با صلح و سازش این زوج کرمانی همچنین بیش از ۱۰ پرونده دیگر نیز در سایر مراجع مختومه شده است./ اداره کل دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha