کد خبر: 23-میلیارد-ریال-بسته-غذایی-بین-نیازمندان
۸ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
23 میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی با اشاره به عمده فعالیت های داوطلبانه هلال احمر استان بیان کرد: حضور در مناطق محروم برای آموزش و ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی معابر عمومی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: در این ایام  9 هزار و 727 بسته غذایی به ارزش 23 میلیارد و 635 میلیون ریال بین نیازمندان و خانوار های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

رضایی بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تلاش می کنند در راستای رسالت ذاتی و ترویج فرهنگ انسان دوستی، در مناسبت های مختلف یاری رسان نیازمندان باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به آخرین یلدای قرن در سال جاری بیان کرد: به مناسبت یلدا  با خانواده های محرومین دیدار و بسته هایی حمایتی بین آن ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کفش، اابسه، بسته غذایی، شیرینی و میوه از جمله اقلام توزیع شده بین خانوارهای نیازمند بوده است، گفت: دیدار و تجلیل از کادر درمانی و دیدار با امدادگران پایگاه های امدادی از دیگر برنامه های  ویژه یلدا بوده است.

رضایی از مشارکت ۱۴۹ داوطلب جمعیت هلال احمر در برنامه های یلدا خبر داد و افزود: دو هزار و ۶۴۱ نفر از بسته های اهدایی یلدانه به ارزش 973 میلیون ریال بهره مند شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha