کد خبر: 4-شبانه-روز-عملیات-طاقت-فرسا-برای-کشف-پی
۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۹:۵۷
4 شبانه روز عملیات طاقت فرسا برای کشف پیکر 4 نفر از چاه عمیق

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، حمید عرفی یگانه با اشاره به اینکه این عملیات سخت و طاقت فرسا کماکان تا پیدا شدن نفر پنجم ادامه دارد، گفت: در تماسی از سوی عوامل انتظامی شهرستان تویسرکان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان مبنی بر مفقود شدن یک خانواده در حوالی یک گاوداری واقع در تویسرکان، هماهنگی های لازم با اداره کل مدیریت بحران استان انجام شد و یک تیم واکنش سریع و 2 تیم آنست استان همدان  و 2 تیم پشتیبانی از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان به محل اعزام و کار جست و جو آغاز شد.

وی اضافه کرد: در جست و جوی اول بعد از 2 روز کار سخت و طاقت فرسا، پدر و دختر این خانواده در حوالی یک گاوداری پیدا شدند وتلاش ها برای پیدا کردن سه عضو دیگر ادامه داشت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان افزود:  جست و جوهای تیم های عملیاتی ادامه داشت تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه، پیکر 2 نفر از اعضای خانواد از درون چاهی که در داخل گاوداری قرار داشت، پیدا شد. این پیکرها در درون چاهی به عمق ۷۰ متر قرارداشتند که نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بافداکاری و تلاش کارگاهی ایجاد کرده و با استفاده از تجهیزات فنی امدادی توانستند در یک عملیات امدادی سنگین وتخصصی این 2 نفر را از درون چاه به بیرون انتقال دهند.

عرفی یگانه با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو نجات و چهار دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار با تجهیزات وامکانات مربوطه در این عملیات به کار گرفته شدند، گفت: عملیات جست و جو برای پیدا کردن نفر پنجم از اعضای خانواده کماکان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha