کد خبر: رییس-بیمارستان-فارابی-منصوب-شد
۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۳

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر سيدحسين صدرالسادات را به عنوان رییس جدید بیمارستان فارابی منصوب و در نامه ای از زحمات ارزشمند دکتر محمود جباروند رییس پیشین این بیمارستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در متن حکم رییس جدید بیمارستان فارابی آمده است:

 

جناب آقاي دکتر سيدحسين صدرالسادات

استاديار محترم دانشگاه

سلام عليکم

بيمارستان‌ها از جمله مراكز اصلي آموزش، پژوهش و ارائه خدمات در دانشگاه هستند و ارتقاء سطح آنها نه تنها در ايجاد رضايت‌مندي مراجعين نيازمند، تأثيري چشمگير دارد بلكه موجب شكوفايي در عرصه آموزش و پژوهش‌هاي باليني است.

بيمارستان فارابي بزرگ‌ترين مركز چشم‌پزشكي كشور است و از ظرفيت بالايي براي آموزش، پژوهش و ارائه خدمت در اين رشته برخوردار مي‌باشد. بدين‌وسيله با توجه به سوابق ارزشمند قبلي، جنابعالي را به عنوان سرپرست بيمارستان فارابي منصوب مي‌نمايم.

انتظار مي‌رود با توجه به سابقه اين مركز، با جلب مشاركت حداكثري اعضاي محترم هيأت علمي و تعامل مثبت با گروه آموزشي چشم پزشكي و نيز بكارگيري توان كاركنان خدوم، امور بيمارستان فارابي را با تأكيد بر احترام متقابل و رعايت حقوق ديگران كه شعار اصلي دانشگاه در اين دوره است و نيز شايسته سالاري و استفاده بهينه از توان همه عناصر بيمارستان مديريت فرمائيد. بديهي است در اين مسير كليه همكاران بيمارستان، دانشكده پزشكي و مسئولان ستادي دانشگاه در كنار شما خواهند بود.

اميدوارم با استعانت از درگاه باري‌تعالي و عنايات حضرت ولي‌عصر عليه‌السلام در انجام امور محوله چنانچه مورد رضاي اوست، موفق باشيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha