کد خبر: گراميداشت-هفته-وحدت-در-راديو-سلامت
۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۸:۳۰

شبكه راديويي سلامت، همزمان با هفته وحدت در برنامه هاي خود به موضوعاتي از قبيل شكر مي كنم خدا را كه، نقش وحدت در پيشرفت جامعه، مهرورزی و تاثیر آن بر روابط عاطفی خانواده و ... خواهد پرداخت.
به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت در هفته وحدت به شرح زير است:
برنامه «صبح و زندگی» كاري از گروه اجتماعي، از شنبه تا پنجشنبه اين هفته، از ساعت 7 و 5 دقيقه با حضور كارشناسان به موضوعاتي از قبيل تاثیر همبستگی در روابط اجتماعی، شكر مي كنم خدا را كه ...، خوشبختي يعني مي پردازد و با مراکز هرمزگان، گلستان، کردستان در مورد وحدت بین مسلمانان ارتباط برقرار مي كند.
برنامه «پشت پلک صبح» نيز در اين هفته در 30 دقيقه بامداد با حضور كارشناسن به موضوعاتي همچون نقش سلام در ایجاد حسن خلق و روابط مناسب اجتماعی با توجه به رفتارهای پیامبر (ص)، نقش همراهي و همدلي در پيشرفت جامعه،  نقش انسجام و وحدت در پيشرفت جامعه و ... خواهد پرداخت.
برنامه «عصرتون سلامت» مورخ 25 آذر ماه، از ساعت 17:30 به مدت 90 دقيقه در بخشي به موضوع ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اشاره مي كند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» مورخ 26 آذر ماه، از ساعت 10:20 به مدت 80 دقيقه در بخشي به بررسي    اهمیت وحدت با اشاره به سیره نبوی خواهد پرداخت.
برنامه «بفرمایید سیب» مورخ 26 آذر ماه، از ساعت 17:30 به مدت 90 دقيقه به استقبال سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مي رود.
برنامه «خونه زندگی» مورخ 27 آذر ماه، با حضور كارشناسان از ساعت 10:20 به مدت 73 دقيقه به اين پرسش كه چگونه به فرزندانمان مهربانی را آموزش دهیم؟، پاسخ مي دهد.
برنامه «به رنگ زندگی» مورخ 27 آذر ماه، از ساعت 17:30 به مدت 90 دقيقه در بخشي از برنامه به موضوع هفته وحدت اشاره مي كند.
برنامه «قاصدک» نيز اين هفته از ساعت 21:05 به مدت 15 دقيقه به بيان قصه هایی در مورد اخلاق و رفتار پیامبر(ص) مي پردازد.
برنامه «تابیکران» نيز اين هفته از ساعت 11:45 به مدت30 دقيقه موضوع هفته وحدت و سیره نبوی را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
برنامه «سایبان آرامش» گروه بهداشت روان، مورخ 27 آذر ماه، از ساعت 14:05 به مدت 45 دقيقه با حضور كارشناسان به موضوع مهرورزی و تاثیر آن بر روابط عاطفی خانواده خواهد پرداخت.
برنامه «یاد یاران» گروه بهداشت روان نيز از ساعت 12:15 به مدت 15 دقيقه در گفت و گو با کادر پزشکی دوران دفاع مقدس که از اهل تسنن هستند، به بيان خاطرات پزشكان از دوران دفاع مقدس مي پردازد.
برنامه «رنگین کمان» كاري از گروه بهداشت روان اين هفته از ساعت 6:35 به مدت 25 دقيقه با حضور روان شناسان موضوع مشارکت و وحدت را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
گفتني است، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف . ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha