روشنایی برای ۱۰۰ هزار روستایی در شمال کرمان

بیش از ۱۰۰ هزار مشترک روستایی شمال کرمان، از خدمات بهسازی و اصلاح شبکه توزیع برق برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کرمان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق کرمان، مجری طرح بهارستان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با اشاره به اینکه این طرح در شمال استان ۹۵ درصدی پیشرفت داشته، گفت: این طرح به‌صورت کامل در ۲۳۰ روستای کرمان اجرا شده و به اتمام رسیده است.

زمانی تصریح کرد: طرح بهارستان کاملا روستا محور است و اعتبار موردنیاز برای اصلاح، بهسازی و توسعه شبکه‌های برق روستایی، بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی و ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عوارض برق تأمین شده است.

به گفته وی طرحِ روستا محورِ بهارستان اردیبهشت‌ماه سال جاری از سوی شرکت توانیر طراحی شد و شرکت‌های توزیع برق برای اجرای آن مکلف شدند تا شبکه برق روستاها را بهسازی و اصلاح کنند.

مجری طرح بهارستان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان می گوید: تاکنون که اوایل بهمن ماه است این طرح با موفقیت در استان کرمان انجام شده است.

وی در ادامه افزود : روستاهای مشمول این طرح در سطح استان پراکنده هستند و ۴ روستای فاقد برق در شهرستان‌های کرمان، شهربابک و زرند شامل حدود ۵۰ خانوار روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ برق دار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha